Skip to content

Wat mijn wensen zijn

15 maart 2011

Wat ik wens komt uit..
Het is zo raar maar momenteel komen mijn wensen steeds makkelijker uit. Ik heb mijn eigen klankschalencd en het is een succes. Ik krijg een reis aangeboden naar Nepal (klankschalen uitzoeken) – wanneer vertrekken? in Mei al – hi hi
Het is wel wonderbaarlijk dat dit zo mogelijk is. AL een paar jaar merk ik het. Mijn leven wordt avontuurlijker en zit vol met nieuwe uitdagingen.. Dit is iets wat ik altijd heb gewild…

 

12 reacties
  1. Lieve Marja had net mijn mailtje klaar en in eens verdwijnt hij van mijn scherm,hoe dat kan begrijp ik niet.
    Wat geweldig dat je naar Nepal gaat, ik had er vorige week nog niets van gehoord
    Hoe of wat gaat dat gebeuren en met wie.Ik ben erg benieuwd.
    Hoe is het weekend verlopen met de klank schalen.
    Veel liefs Ma.xxxxxxxxxxxx groetjes aan Bob en de kinderen.

  2. ik ben zooo blij voor jou, kruidje!
    ’t is heerlijk als je wensen uitkomen! 😀
    heel veel plezier met de voorbereidingen én het uitkijken naar .. 😉 😀

  3. Wat geweldig voor je geniet er maar van.
    Het ziet er naar uit dat mijn laptop weer gefikst kan worden het bleek dat de koeling verstop was meet stof.
    Morgen weeet ik of ie weer naar behoren werkt in elk geval wordt er nu een backup gemaakt van de harde schijf gelukkig maar!

  4. Oh wat is dit heerlijk voor je…………………
    wat fijn om al deze reizen te maken, ik gun het je van ganser harte.
    XXXm

  5. Maar dat is heerlijk! Geniet van het leven zou ik zo zeggen!!

  6. Dat is mooi Marja, geniet van alles wat er op je pad komt!

  7. goh marja, je bent heerlijk reislustig, geniet er maar lekker van hé.

    schone jonkvrouwe:-)

  8. Marja, je bent een geluks vogel

  9. geweldig voor je…

  10. amai wawwwwwwwww, als dat niet SUPER is!
    Geniet van deze momenten

  11. Wawwww! Ik ben zo blij voor jou Marjalief. Héérlijk als je wensen ingewilligd worden en ik hoop voor jou dat het van nu af aan steeds beter zal gaan!

  12. Nepal is een mooi land ; wel eens in de bergen (alpen) eens gaan wandelen om de zuurstof aan te passen , heel hoog daar!

Reacties zijn gesloten.

