Skip to content

Radiouitzending – aarde

16 maart 2011

Woensdag 16 maart
Geinspireerd door de aarde – tje wat gebeurd er veel in de wereld en hoe laat de aarde nu van zich horen – het is wel belangrijk om daar stil bij te staan.
We gaan praten over de aarde en haar uitingen – waar ligt het aan. Je kan meepraten tijdens de uitzending. Verder laat de aarde mij zien dat we om de nieuwe stabiliteit te ervaren ons moeten verbinden met bomen.
Wat is jouw boom en als je geen naam hebt, stuur een foto, ik zal een impressie geven wat de boom jou te vertellen heeft. Maar ook als je het zelf al weet, hoor ik het graag.
Stuur foto of boom door naar ayourtha@gmail.com
Tot woensdag 16 maart van 21-23 uur
http://www.utopiaradio.com

From → radio

13 reacties
  1. dit is vast een heel interessante uitzending geworden met héél veel luisteraars, hoop ik! 😀

  2. De wereld bol is flink in beweging Marja,
    dat houd veel mensen bezig de laatste tijd
    Groetjes Christiene.

  3. Hoi Marja, ik zat erover na te denken maar ik zou heel moeilijk een keuze kunnen maken. Dat mooie witte elegante berkje en die stoere eikeboom hebben beiden wat. De blauwspar trekt me aan en diverse bomen in het bos, de ene kant beschenen door de zon waar de waterdruppels als diamantjes glinsteren, de andere kant beschut in de schaduw, een veilig gevoel gevend. Kiezen? Nee, bij mij is het en en en. 🙂

  4. Geef mij maar de vormen van een ruwe treurwilg !

  5. Het is zorgelijk wat er ook nu weer allemaal in de wereld gebeurt. Veel succes vanavond!

  6. Ik weet niet zeker wat mijn boom is maar voel me wel heel erg verbonden met de Catalpa.
    Moeder aarde heeft tijdens haar hele leven al opgespeeld, dat we er nu zoveel last van hebben is omdat we met teveel zijn.
    Fijne uitzending vanavond.
    XXXm

  7. Laat moeder aarde ons wakkerschudden want een leven zonder haar is knudde.
    Wist je trouwens al dat het zonder vrouwen niet gaat, dat moest zelfs god toegeven.
    Ik duim dat mijn laptop gefikst is als ik m vanmiddag weer ophaal.

    Hoop er tzt weer bij te zijn in de chat maar het is nog even afwachten.

  8. Annie permalink

    Zal zeker luisteren vanavond , succes Marja .
    Liefs Annie

  9. Veel succes vanavond… mooi iets…

  10. ja marja de aard eheeft alle hulp denkbaar nodig want de gebeurtenissen volgen elkaar wel erg snel op hé,

    xxx

  11. dat ga ik zeker doen :o)

  12. Ik zal dat zeker doen lieve Marja, ééns ik blogland weer in mag, want ik ben er uit gezet! *wink, big smile*
    Pràchtig initiatief hoor, en ik wens je veel succes!

Reacties zijn gesloten.

