Skip to content

Zeggen wat je wil

18 maart 2011

Nu anderhalf jaar verder merk ik dat ik alleen maar kleur kan bekennen. Was dat de reden waarom ik mijn eigen radioprogramma heb. Daar waar ik vroeger voorzichtig in was – stroomt nu en ik merk dat dit een ingeslagen weg is waar ik niet terug van kan.

Kennissen en vrienden moeten wennen want als je radio zegt – denken ze gelijk aan bekendheid. Dat is dus niet zo. Wel is het heerlijk om mijn zegje te doen. Je merkt dan dat ze je anders gaan benaderen.. soms met heel veel verdriet, maar terug kan ik zeker niet.

Over een week ben ik in het weekend in expo – rijswijk in Zwolle en wat een eer. Niet alleen mag ik een klankschalen workshop ( zaterdag op een hele mooie tijd) houden maar ga ik ook deel nemen aan het forum ( zondag) .

Ik sta dan met klankschalen demonstratie en verkoop op stand 234 Dus heb je tijd en zin – je bent van harte welkom…

 

 

From → persoonlijk, radio

13 reacties
  1. Ik kom je een leuk weekend wensen!

  2. Jij bent goéd gekend Marjalief, tot over de grens. De grens tussen de staten, maar ook tussen de harten! En al die harten leven met je mee, wat je ook doet. SUCCES met alles wat je onderneemt meid!

  3. wat zeg je daar, kruidje???

    géén bekendheid???

    tssssssssssss .. tot vèr over de grens! 😀 😉

    héél veel succes én plezier bij alles wat je doet, kruidje!

    fijn weekend,

  4. Gewoon jezelf kunnen en mogen zijn, prachtig toch 🙂 Zou zeggen, ga gewoon zo door, is toch geweldig als het zo kan.
    Dikke knuffel en een mooi weekend gewenst Marja

  5. Annie permalink

    Ik ben blij voor je , en geniet met je mee .
    Lieve groet Annie

  6. Laat je hart leiden ! Prettig weekend hoor !

  7. Veel succes met alle mooie dingen
    waar jij van droomt Marja
    en die werkelijkheid worden.
    Groetjes Christiene.

  8. Dat wordt een mooi weekend met jou erbij x

  9. alleen maar kleur bekennen marja,

    dát zou iedereen moeten doen…..

    wat zag het er dan mooi uit:-)

    ik vind je toppie 🙂

    succes met de radio marja

  10. doe vooral wat je hart je ingeeft

  11. Dan wens ik jou daar een heel mooi en succesvol weekend………….
    XXXm

  12. Het is heerlijk om te leven in het land van weltevreden!
    och heden heden heden ontmoet jij de mensen
    die je eens vermeden.
    de rest kan dan nog zo sneren,
    maar jij kunt lekker je broodje smeren
    want jij verdient de kost ermee
    met iets waar zij niet bij kunnen!

  13. Het gaat je goed hé! Meer moet dat niet zijn :o)

Reacties zijn gesloten.

