Skip to content

Concert in een vlindertuin

23 maart 2011

Door een storing was ik gisteren niet in staat om een log te plaatsen.

Ik heb gisteren heerlijk van het zonnetje genoten en zowaar een kleurtje gekregen. Hooiberg liefhebberij is een byzonder plaatsje waarin Edmee als eigenaresse een speciale band heeft met de natuur en dat is te merken in de natuur op die plek. Het voelt daar zo licht aan en toch zo aards..
13 juni op pinkstermaandag ga ik daar een klankschalenconcert geven – en ik heb er zin in. Wil je meer weten over dit concert  – meld het dan naar ayourtha@gmail.com

Katlijk ( dicht bij Heerenveen)

From → klankschalen

11 reacties
  1. Hallo Marja.Wat leuk dat je een Klankschalen concert gaat geven.
    13 juni was oma hoefsmit geboren,dus een speciale dag voor jou.
    Het is voor mij te ver weg om daar naar toe te gaan.
    Ook mijn darmen laten het regelmatig afweten,dus kan moeilijk iets plennen.
    Groetjes Ma.zxxxxxxxxxxxxxxx

  2. dat zijn mooie vooruitzichten, kruidje! 😉

    veel plezier in het zonneke! 😀

  3. Ha Marja, ik denk dat het vlinderachtig mooi gaat klinken jou klankschalenconsert.
    Groetjes Christiene

  4. Annie permalink

    Ik miste je gisteren al !
    Tot vanavond .
    Liefs Annie

  5. Oei ”n beetje heel ver hoor voor ons …

  6. Ik kom in juni niet naar Hooiberg liefhebberij maar weet zeker dat jij er ook zonder mij een spetterend feest van maakt.
    XXXm

  7. dicht bij huis kan het ook heerlijk zijn….het lijkt wel hetzelfde soort boom als in australie

  8. Wat moet dat bijzonder zijn zo tussen de vlinders, hoe zouden zij erop reageren?

  9. gisteren was heerlijk.
    ik ben ook de hele dag buiten geweest.
    de natuur wordt nu zo extra mooi na de dorheid van de winter:))

  10. ben benieuwd hoe dat voelt: licht en aards, ik ken dat gevoel niet… een gemis neem ik aan…

Reacties zijn gesloten.

