Skip to content

Straling transformeren

25 maart 2011

Ook Uranus zit in de grond – Ook de zonnekracht verzorgt radioactiviteit op aarde. Wist je dat als je een druif ’s avonds nadat het zonlicht er op geschenen heeft vol met straling zit en dat dit een positieve invloed heeft op het lichaam?

Dan lijkt het net de cellen van het lichaam aan te raken en ze in beweging te brengen.
Deze tekening is geinspireerd door de radioactiviteit van de kerncentrale in Japan – maar geeft ook aan dat wij zonder ons bewust zijn vaker deze straling innemen en dat het dan niet gevaarlijk is. Wees bewust dat je de straling die vrij komt positief in het lichaam kan absorberen.

 

9 reacties
  1. Geweldig stuk. Dit is wat ik laatst bedoelde. Ik zat met een vriendin op een terrasje en verwarmde me aan de zonnestralen. ik zei toen: ik laad me weer helemaal op! Zij ervaarde dat anders. Ik stuur dit stukje van jou even door, ben benieuwd of ze ook nog even reageert hierop.

  2. Mooi weergave Marja, maar radioactieve straling blijft natuurlijk iets ongrijpbaars en tja, alles in dit leven heeft slechte maar ook zeker goede kanten (gelukkig maar). Mooi weekend gewenst en geniet ervan!

  3. tja .. kanker kan zelfs genezen worden met radioactiviteit?

    alles heeft zijn voor-en nadelen, kruidje! šŸ˜‰

    fijn weekend,

  4. Zoeits hoorde ik laatst ook ergens dat straling ook ergens goed voor kan zijn.
    In elk geval is er zowiezo straling al is het maar kosmische straling.
    Wie weet transformeert straling ons wel, ergens vraag ik me af hoe dat daar bij tsjernobyl gaat?

    Warme groente,

    Boomvader Ruerd

  5. Ha Marja, mooi jou tekening met straling
    Maar we houden van het puur natuur
    ook een mooi weetje van de druif.
    Groetjes Christiene.

  6. het klinkt allemaal wat abstract voor mij, ik moet nog veel meer openstaan voor deze kant van het leven

  7. Annie permalink

    Ik zit voor mijn draadloze comp , en heb de laatste tijd het idee dat die veel straling geeft , en ik daar een trillerig gevoel aan overhoud ??
    Ach misschien verbeelding , en ben ik gewoon nerveus .

    Fijne dag Liefs Annie

  8. natuurlijk is natuurlijk goed maar kernenergie is natuurlijk fout……………….
    XXXm

  9. dat jij dat altijd zo goed kan weergeven op je logjes…

Reacties zijn gesloten.

