Skip to content

Bij jou is het zo gezellig

28 maart 2011

Het was een fantastische beurs in Zwolle en ik heb zo veel mensen ontmoet.

Mijn plekje bleek wel een ontmoetingspunt, waarin vele ook weer met elkaar gingen praten en healingen plaats kon vinden. Ons straat op de beurs je was er een van thuishoren en samenspel.
Ik heb enorm genoten en gebeurde hele byzondere dingen op mijn weg.
Ook op het forum werd vaker de bal naar me toegegooid en er bleek een chemie te ontstaan met de andere paragnosten.
De eerste waarneming was al byzonder waarin ik het had over een blauwe steen, die zij net had gekocht – prachtig  is de bevestiging en ik merkte dat mensen daar van onder de indruk waren.

 

From → avontuur, ontmoeting

18 reacties
  1. Hallo Marja Wat een uitgebreide klankschalen heb je daar staan. Het ziet er gezellig uit. Weet je al meer iets van Nepal ik ben er erg benieuwd naar,
    ik heb er nog niets van je over gehoord.
    dus ik wacht nog op een berichtje liefs Ma.xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  2. Een mooi kleurig plaatje plaatje
    met een gezellige vrouw.
    Groetjes Christiene.

  3. een leuke dinsdag

  4. Fantastisch lieve Marja, blij dat je zo’n positieve ervaringen had! Dat zal je nog meer sterken verder op deze goede weg te gaan!

  5. je kraampje werkt ook heel uitnodigend, kruidje!

    en met zoveel positieve webbies achter jou, kan het niet fout gaan? :-))

  6. ziet er toppie uit zo met al die kleuren .
    je had gelijk door de LIEFDE die ik in d ecurusus heb ervaren kon ik mezelf zijn dat was heel moeilijk ,maar ook heel bijzonder .
    de groep was heel fijn en ik voelde me daar veilig en dat is alles waard xxxxx knufffie van mij xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  7. bevestiging is leuk en of ik in een energie met een ander stroom.
    Ik denk dat je die zeker kan gebruiken, maar meestal kan je die ook zelf creëren hoor en dat voelt ook zo bij mij.

  8. Annie permalink

    Het ziet er ook erg welkom uit , een heel warme vrolijke stand zo te zien .
    En de kleuren van je kleding staan je ook prachtig , vanmorgen vergeten te zeggen lol
    Liefs Annie

  9. Wow wat prachtig voor je dat het stroomt, dat is iets waar menigeen van droomt! WAs zelf goed te plek op de ontmoetingsdag in Joure, maar daar vertel ik nog wel over op mijn blog.

    De frisse wind,

    Boomvader Ruerd

  10. Ha Marja,Wat fijn dat je bevestiging krijgt
    het voelde natuurlijk al goed al voor je zelf.
    Groetjes Christiene.

  11. als je werk gewaardeert wordt…wat is er mooier?
    Fijn dat je daar zo van geniet!

  12. Daar doe je het voor. Heerlijk als er een ontspannen sfeer hangt waar mensen ook nog eens nader tot elkaar komen. Zo zou het altijd moeten zijn.

  13. een succes dus, heel fijn gevoel moet dat geven

  14. dat komt omdat jij gezellig bent……………………
    XXXm

  15. Er is niets mis mee om blij te zijn met bevestiging!

  16. bevestiging is soms zo nodig:))

    veertien dagen geleden was daar de kristallenbeurs.
    de energie van die stenen moet nog te voelen zijn geweest:)

  17. Ollie is blij dat ge daar goed bij voelt !

  18. erg leuk marja, om bevestiging te krijgen.

    ik wens je heel veel succes,

    xxx

Reacties zijn gesloten.

