Skip to content

ontmoetingen

5 april 2011

Het was een fijn weekend en de ontmoetingen waren talrijk.
Vrijdag – zaterdag – zondag en maandag met verschillende activiteiten stroomde door… mooi:) maar je moet goed op je zelf passen om in de stroom te blijven..
Nu weer even naar mijn eigen gevoel luisteren en alles een plaatsje geven.
Mijn tent is uit Engeland gekomen:)
Ga hem opzetten – lijkt me leuk
IK ben van plan om zelf een weekend te organiseren.. Lijkt me gaaf.
Marja

From → ontmoeting

8 reacties
  1. Ik ben zo blij voor jou: een superfijn weekend en nu nog die nieuwe tent ook… je dag kan zeker niet meer stuk lieve Marja?
    OT: bedankt voor je mooie reactie hoor!

  2. jouw energie is duidelijk goed op gang, kruidje! ๐Ÿ˜€

    blijf lekker verderdoen en vooral; geniet ervan! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  3. Ha marja , het is te hopen
    dat je een beetje weer hebt
    met het op zetten van de tent.
    succes er mee.
    groetjes Christiene.

  4. Annie permalink

    Je gaat als een speer Marja ! Ik geniet van mijn klankschaal , hij zingt zo lang na , heerlijk!!
    Kom van de week even langs ,

    Lieve groet Annie

  5. Leuk dat je zelf een weekend gaat organiseren, ben erg benieuwd. Hopelijk geef je lang van te voren de datum door, lijkt me ook wel wat om heen te gaan.

  6. leuk marja,
    nieuwe leuek mensen ontmoeten altijd fijn:-)

  7. je hebt weer veel energie opgedaan hoor ik wel

  8. Ik had ook een weekend vol ontmoetingen en kan daar nog zo van nagenieten. Ben benieuwd naar je tent!

Reacties zijn gesloten.

