Skip to content

klopjacht in onze wijk

7 april 2011

Politie in Australie

Een heuse achtervolging in onze wijk na een beroving van een winkel. Met helikopter en veel politie kamden ze onze wijk uit, op zoek naar de berovers.
En het gekke met mijn spirituele oog zie ik waar die persoon is gebleven en zelfs hoe die gelopen is. Misschien moet ik mijn paranormale gave toch aan de politie kenbaar maken.
Ik kan niet alleen zijn wandelgang duidelijk maken maar kan in de persoon kruipen – dat is maf… Ik voel zijn ademhaling en ik voel zijn hart.

From → avontuur

11 reacties
  1. Net als Allison Dubois? Die schreef er ook over.. wat moet dat soms griezelig zijn.. maar ook mooi. Twee zijden.. gelukkig kun je het aan 🙂

  2. Annie permalink

    Gelukkig is hij gepakt he Marja , en nog wel vlak bij jou , misschien dat je hem daarom zo goed kon voelen .
    Fijne dag lieve groet

  3. Ha Marja, ik denk niet dat het altijd fijn is
    dat je het weet.
    Als je er mee naar buiten komt
    of je houd het voor je zelf
    het houd je toch bezig hoe dan ook.
    Groetjes Christiene.

  4. ja, maf hè, ik deed laatst iemand versteld staan door het hele handelen en wandelen van een derde te beschrijven(die ik zelf helemaal niet ken)
    het gaf inzicht in een situtie en dat was wel goed.

    ik denk dat jezelf terughoudend moet zijn met politie.
    ze zijn te slordig met hun gegevens en bewaken hun bronnen niet goed(is mijn ervaring)
    jij hebt ook een gezin thuis:))

    • dat heb ik al ervaren bij mijn zoon – dus zal ik wel twee of drie keer nadenken voordat ik het aan de politie meld.
      Mensen weten niet genoeg wat ze met het paranormale moeten in dat opzichte

  5. Het geeft mij een eng gevoel dat jij dat kan voelen…

  6. en …
    heb je het gedaan???

  7. Dat moet een bijzondere gewaarwording zijn Marja, ik hoop dat je kunt helpen.

  8. Het moet een raar gevoel geven, dat allemaal door je geestesoog te zien, Marja… Is het niet bedrukkend, want de miserie van een ander zie je immers ook…

  9. dat is een gave, als dat echt zo is(en ik denk dat wel bij jou), dan gebruikte ik die….

Reacties zijn gesloten.

