Skip to content

Begraven in Melbourne

9 april 2011

Of er nu veel verschil is tussen de begraafplaats van Melbourne en Nederland… Nee, maar er is wel meer ruimte voor speciale beelden.

Bij ons zijn de graven klein en daar kunnen ze af en toe kolossaal zijn. Ook het land van hersprong is belangrijk – alsof de roots hoe dan ook belangrijk zijn en gevoed moeten worden. Zouden de Australiërs er komen om te eerbiedigen? Ik denk het niet, want het is er heel erg stil.

 

From → australie, avontuur

6 reacties
  1. Telkens ik een vreemde stad bezoek probeer ik ook het kerkhof aan te doen om te zien hoe de levenden de doden eren. Dus ik begrijp je wel Marja, dat ook jij dat deed. Een héél mooie laatste rustplaats hier, en een knappe reportage ervan!

  2. je eerste foto, met de grafstenen op de voorgrond en achteraan de wolkenkrabbers, is heel apart, kruidje!!

    doden worden door iedereen anders geëerd, eh?
    dat maakt het zo bijzonder, vind ik? 😀

    fijne zondag,

  3. Ha Marja , groots om te zien
    een kerhof maakt altijd indruk
    meestal heerst er een stilte.
    fijne dag
    groetjes Christiene.

  4. Annie permalink

    Of je nu een prachtig groot graf hebt , of een klein graf het zegt mij helemaal niets .
    Een beetje onnodige luxe lijkt mij , hoe eenvoudiger hoe mooier ik het vind .
    Een heel fijne dag marja ,Lieve groet

  5. er staan prachtige beelden marja…..
    daar zou ik weleens willen lopen…..

    maakt wel enorme indruk zoveel graven hé..

  6. eigenlijk sta je daar niet bij stil, tot je dat leest….

Reacties zijn gesloten.

