Skip to content

Mijn talenten en ervaringen

14 april 2011

ALs ik zo de afgelopen jaar zo bekijk, lijkt het net alsof mijn talenten op het paranormaal gebied groeien en dat mijn aanwijzingen zo merkbaar goed treffend zijn.
Het aanvoelen van mensen gebeurd ook steeds weer op byzondere wijze en hierin krijg ik de mogelijkheid om mensen heel ver te mogen begeleiden.
Ik denk dat ik het aan mijn eigen doorzetting  en voelendheid te danken heb dat ik bepaalde dingen zo specifiek mag zien en ja ik ben me bewust dat ik hierin ook veel van wat ik zie ook weer los moet laten.
Maar het geeft mij zo’n kick om mensen mee te maken en vanuit de zielservaring te ontmoeten en daar doe ik het ook voor. Ik ben vaker ontroerd door de keuzes die mensen nemen in het leven en ik denk dat ik hierin steeds mijn draai vind om iets te doen en met een ander deel.

Ik leer ook zo veel als ik mij verbind – want communiceren gaat beide kanten op.. en ik zie daarin ook weer mogelijkheden om zelf te groeien

From → avontuur

14 reacties
  1. Ja het is een wisselwerking. Met jouw bewustzijn zit het wel goed!

  2. go go go zou ik zeggen

  3. ’t is een geven en een nemen, kruidje!

    hoe meer je geeft, hoe meer je krijgt! 😀

    groei én bloei lekker verder!!

    fijn weekend,

  4. ik denk dat het zo gaat als op alle gebieden, je groeit door ervaring en leeftijd. XXXm

  5. Hey meid, ik sta er ook altijd weer over verbaasd hoe jij moedig en onversaagd je weg bereid. Be love, be joy, be inspired zou een vriendin van me zeggen.

  6. dat moet heel boeiend zijn
    wat een gave heb je toch hé

  7. Annie permalink

    Je leeft bijna in twee werelden Marja , ik snap dat je er van geniet !
    Fijne avond ,Lieve groet .

  8. Ha Marja, jij voelt duidelijk de juiste keuze
    richting aan.
    Dat geeft een goed gevoel
    Groetjes Christiene.

  9. Kan jij ook via de teksten die Ollie schrijft , met uw gaven , ook een beeldvorming van mij krijgen ? Wie of hoe Ollie is ?

  10. jezelf zien groeien, dat is machtig mooi en intens

  11. mooi marja,
    om jezelf te zien groeien.

  12. dit geld voor mij dittoo:))
    vooral de afgelopen winter is mijn groei enorm geweest:))

  13. ik denk gewoon dat je je beter voelt en jezelf beter leert kennen, alle begin is moeilijk! Maar je hebt het altijd in je gehad

  14. Inmooi én begenadigd mens!

Reacties zijn gesloten.

