Skip to content

dat is ook wat

21 april 2011

Dat is ook wat.
Een bedrijf waar ik vorig jaar bij gewerkt heb, heeft de fansite van mij op hyves aan een ander gegeven, zonder daarbij mijn logs er af te halen. Het rare is dat ook de mensen die in de groep zitten – voor mij op de hyvesgroep kwamen, plots iemand anders zien staan. Hoewel er een andere naam staat, zijn het mijn blogs die ik daar zelf heb neer gezet en ook mijn fans die daar staan.
Wel gek dat een bedrijf mijn bekendheid nodig heeft om zelf te groeien…
Het voelt niet goed – maar reageren doen ze niet als ik er iets van zeg.
ben benieuwd hoe dat verder gaat.

From → ontmoeting

8 reacties
  1. Tsjaja dat is een schaduwzijde van het internet, al dat jatwerk. Mijn moeder betrapte ook eens iemand die een stuk van mij had overgenomen en presenteerde als het zijne. Ergens zou ik ne vereerd voelen als men tenminste mijn naam zou vermelden!
    Maar wat doe je eraan, als men niet thuis geeft???

    De frisse wind toegewenst,

    Boomvader Ruerd

  2. die durven niet, eigenlijk is dat achterbaks….

  3. Ha Marja, dit is niet leuk meer
    ik hoop voor jou dat het snel word op gelost
    groetjes Christiene.

  4. ???
    da’s heel gek kruidje, maar ja.. je weet inmiddels wel dat er héél vreemde mensen rondklossen op deze aarde toch:-)

    blijven volhouden hé

  5. raar………………………….
    XXXm

  6. Ik zou dit toch uitzoeken, kan dat zomaar…

  7. Ik hoop zo voor jou dat er snel een oplossing uit de bus komt Marja, want DIT is toch niet normaal meer, laat staan dat het getuigt van respect!

  8. dat is het rare van internet.
    dat mensen zomaar je producten denken te mogen kopieëren.
    mijn stenen artikelen worden op die manier ook regelmatig gepikt en als eigen wijsheid neergezet.
    ik vind ook mijn affirmatie paints op blogs en professionele sites terug zonder vermelding van mijn naam, idd raar:))

Reacties zijn gesloten.

