Skip to content

Naar jongemastate

22 april 2011

Dit is nu de tweede keer in een week dat ik weer naar Jongemastate toe ga.
Verwerking – mensen de gelegenheid geven om de ervaringen te verwerken die daar of daar in de buurt heeft plaats gevonden.
Dat het mijn boek is en mijn ervaring was – binnen de twee weken dat ik er mee bezig was, merk ik dat er een hele groep hier mee bezig is.
Morgen ga ik weer iemand meenemen naar deze state waar in mijn gevoel veel gebeurd is en waar ik de meest wonderbaarlijke dingen heb gezien. Ik geloof in reincarnatie en de persoon die ik morgen meeneem zal de moord die op haar is gepleegd in de state weer herinneren en ook weer een draai kunnen geven.
Jongemastate is zo meer vredig geworden en het is prachtig om te genieten van de planten die nu groeien.. Ik geloof dat het komt omdat ik meer en meer dit stuk natuur kan zien vanuit het nu.
Of het boek ooit uitgegeven zal worden? Wie weet, maar het delen geeft al zo veel plezier.
Kijk maar naar de verhalen van http://friesepas.wordpress.com

From → avontuur, friesland

10 reacties
  1. ik wens je een leuk weekendje :o)

  2. laat de wonderen maar komen, kruidje!!

    heel veel plezier én fijn paasdagen! 😀

  3. Er gebeurt behoorlijk veel Marja 🙂 hoop dat je er ten volle van kunt genieten.
    Dikke knuffel

  4. het heden loopt zo parallel met dingen, die toen gebeurd zijn.
    in mijn boek speelt jongema state, friesland een minder belangrijke rol.
    ik hoef, ik wil daar ook niet meer heen.
    alles wat ik daarvandaan mee moest nemen is nu op een betere vrediger plek.
    het kind en ook mijn vader
    maar het verhaal is zo bijzonder:))

  5. Wie weet wat daar van verhaal
    uit naar voren komt Marja.
    Fijn lang Paas weekend
    groetjes Christiene.

  6. een heel fijn paasweekend, vol mooie en inspirerende dingen weer

  7. heerlijk voor je marja, geniet maar van alles op je pad:-)

  8. Annie permalink

    Wat een mooie ervaringen !
    Fijne dag moet lukken met dit prachtige weer .
    Lieve groet

  9. Veel beleven, veel leren en vooral gelukkig proberen te zijn… dat wens ik jou toe lieve Marja, vandaag en het héle weekend lang!

  10. en soms leer je er ook gewoon heel veel van en meer moet dat niet zijn…..
    Ik wens je een fijne vrijdag en een leuk paasweekend

Reacties zijn gesloten.

