Skip to content

In Raerd en omstreken

23 april 2011

Heerlijke foto’s gemaakt gisteren en ook weer veel kennis opgedaan in Jongemastate en in de omgeving van deze plaats.
Wat ik zo vreemd vind is, dat ik nog steeds gehinderd wordt in het schrijven over dit stuk, maar wel veel ervaar.
Het zal de tijd er nog niet voor zijn. Maar de mensen die ik meeneem naar dit gebied schrijven het verhaal en ik ben blij dat ik daar deel van kan uitmaken.
Deze kerk in Raerd heeft een orb – er is ook iets speciaals gebeurd.
Er was een speciale link met paasvrijdag – voelde ik  Bolsward en het weer viel zo erg mee.

From → avontuur, friesland

3 reacties
  1. Dit weekend fotografeerde ik een supergrote en mooie orb. Voor mij zijn het echt geen stofdeeltjes die op je fototoestel verschijnen.
    Soms lukt het schrijven niet omdat je er te dichtbij staat…

  2. ach marja, je tijd komt vast wel ,
    dat geloof ik toch:-)

    xxx

  3. geniet intussen maar van een heerlijk paasweekend Marja……………….
    XXXm

Reacties zijn gesloten.

