Skip to content

Holwortel

2 mei 2011

Dit is een Holwortel en …..

IK heb wel een hele beschrijving van dit kruid, maar ben ik dan in overtreding als ik daar geneeskundige aspecten bij behandel.
Het europese parlement is gek geworden, ze hebben bijna alle kruiden verboden, ze mogen niet meer verkocht worden en men mag ze ook niet meer laten groeien.
Als eeuwen hebben deze plantjes hun dienst bewezen en nu moet het volgens hun afgelopen zijn. Deze tendens is ook in Canada en Verenigde staten aanwezig, daar is het zelfs niet toegestaan om over kruiden te praten.

Als een regering zo graag wil meedenken en voor ons wil zorgen – dan moeten ze vooral ons aan de chemische troep helpen..

Wat ik nu zeg, zal dat in de toekomst tegen mij gebruikt worden?

From → kruiden, natuur

12 reacties
  1. Hoe bestaat het? Je houdt dit toch niet voor mogelijk? Laat je niet kisten lieve Marja, en blijf verder de door jou ingeslagen weg bewandelen!

  2. de klassieke geneeskunde heeft ooglappen op! 😦

    ik hoop dat die héél gauw afgedaan worden, want jij hebt gelijk, kruidje; al die chemische troep hebben we niet nodig!

    wat we wèl nodig hebben zijn mensen met gezond verstand!!
    (én gezonde kruiden!!) 😉

  3. ik ben het daar ook helemaal niet mee eens ik reageer heel goed op natuurmiddelen en slik die dan ook altijd .
    en je wordt denk ik niet meer zo op de brandstapel gezet hoor nu je dit gezegd hebt ,maar het is niet fijn ben ik helemaal met je eens xxxxxxx knufffffie van mij xxxxxxxxxxxx

  4. je leert me veel nieuwe namen kennen

  5. Het is toch van de zotte! Belachelijk. Nee, het zal niet tegen je gebruikt worden, want er is een tegengeluid nodig. Ik snap niet waarom er zoveel rotzooi in ons eten wordt gedaan. Het zit vol E-stoffen die bijvoorbeeld in Australië verboden zijn, zoals 621 en 950: kankerverwerkende stoffen. En dat we allemaal aan de chemische geneesmiddelen moeten, is puur uit econonomisch belang. Niet te geloven toch?! Er zijn meer tegengeluiden hoor. Kijk eens op Foodwatch.nl.

    Ga door met je goede werk Marja!

    Liefs

  6. Ha Marja, er is heel wat anderen troep
    dat te voor schijn komt met rampen
    dat ze dat maar opruimen.
    Voor jou Marja een fijne dag
    groetjes Christiene.

  7. het democratisch gehalte van dit soort wetten is flinterdun, dus wat mij betreft zijn ze zelf in overtreding. Want men mag toch veronderstellen dat de mensen hierover geinformeerd worden alvorens men besluiten neemt met dergelijke verstrekkende gevolgen. Maar niks hierover in de media dus dat zegt al dat ze zelf bang zijn voor de wil of mening van de mensen.
    Je zou dan toch denken aan een soort van samenzwering, nou laat ons dan de boel aan het licht brengen en de touwtjes van die poppenspelers doorknippen zodat we weer vrij zijn!

  8. ach kruidje,

    ze zijn van de pot gerukt,
    gewoon doorgaan vrouwke,
    niks aan de hand: -)
    let maar op,

  9. wanneer heb ik dit eerder gehoord?? o ja, een paar honderd jaar geleden.
    ze mgen ons dan branden, maar ze kunnen ons nooit tegenhouden met wat wij al sinds mensenheugnis doen:)))))

  10. ik heb die petitie ook getekend, om eerlijk te zijn zelfs twee keer.
    Het verbod is toch nog niet door?
    In ieder geval kan niets en niemand mij tegenhouden bij het gebruik van plantje en natuurmedicijnen.
    XXXm

  11. Ik heb hier laatst nog een petitie tegen getekend, waanzin wat de medicijnen maffia ons op probeert te leggen..

  12. kruidje, dit is een offensief van de corrupte medicijnen maffia.
    Wie zal ons iets verbieden……
    we gaan ondergronds om bovengronds te beschermen.

    knuf!

Reacties zijn gesloten.

