Skip to content

radiouitzending – lichamelijke energieen

4 mei 2011

De radiouitzending gaat over lichamelijke energie. Vroeger verzwikte ik vaker mijn enkels en nu moet ik nog steeds oppassen dat ik er niet door heen ga, maar langzamerhand kom ik er achter waardoor deze kwaal bij mij hoort. Ziekzijn of lichamelijke hindernissen komen vaak door een samenspel van emotie, lichaam en geestelijke gesteldheid, door inzicht kan je daar veel aan doen om die basis te herstellen.
Kan je er altijd iets aan doen? Nee denk het niet, soms hoort een stuk ziekte bij je blauwdruk. Maar door inzicht te krijgen in je eigen mogelijkheden kan je beter met belemmeringen om gaan of kan je bewust een eigen pad inslaan.
Ben je niet aanwezig tijdens de chat, mail me dat op ayourtha@gmail.com

Waar: http://www.utopiaradio.com
Wanneer: Vanavond(woensdag) van 21-23 uur

From → radio

9 reacties
  1. Ik hoop dat jij een schitterende uitzending had en veel mensen helpen kon lieve Marja!

  2. boeiend onderwerp, kruidje!

    een kwaal beperkt zich inderdaad niet tot die ene plek, zoals de traditionele geneeskunde ons wilt doen geloven. 😉

  3. natuurlijk, ziekte is het laatste signaal in je fysieke lichaam, als je alle andere signalen in je mentale, je emotionele en je astrale lichaam hebt genegeerd:))

  4. Annie permalink

    Ik probeer te luisteren Marja .
    Liefs en een fijne dag ,en avond .

  5. Succes weer vanavond Marja 🙂
    Dikke knuffel

  6. Succes vanavond!

  7. hoi marja ,lang gelden e meiske ,ik had ook wel graag wat meer geweten over dit stuk ,zit ietsje vast ,vele groetjes en ik zend nog een mailtje xx

  8. ik ben niet aanwezig bij de chat maar stuur je nu een lieve groet voor een fijne avond……………….
    XXXm

    • hallo maria ,kan ik je eens mailtjestuuren om es wat aan te voelen bij mij ,want zit echt wel wat vast xx

Reacties zijn gesloten.

