Skip to content

Ik kan ook van klasiek genieten

5 mei 2011

youtubefilmpje youtube=http://youtu.be/51u3QBYA2EA
Als je zo’n zangeres hoort – en de overgave ziet waarin ze de dingen deelt, dan raakt het me.

Wel gek dat dit soort mensen nog niet echt opvallen in de wereld van bekendheid. Maar leven de hartenergie die de wereld vol liefde en rust stuurt.

Marja Hoefsmit

Ik moest veel kunst en vliegwerk doen om het filmpje te laten draaien – dit is wat mogelijk is.
Nu wel dus, was een haakje blijven staan…

From → youtube

7 reacties
  1. Ha Marja, als het de gevoelige snaar raakt
    dan kan je er van genieten.
    Groetjes Christiene.

  2. je leert veel nieuwe zaken kennen… zoals muziek

  3. Wat moet het heerlijk zijn om zo mooi te kunnen zingen, kippenvel!

  4. maar ook met kunst en vliegwerk kan ik het filmpje niet bekijken…………….
    XXXm

  5. ’t is jammer maar het filmpje doet het nog niet
    jawel marja kalssieke muziek is héél erg mooi, en neemt je over alle bergen heen
    naar de top van geluk:-)

    zalig als je dat zo mag ervaren 🙂
    youtube=http://youtu.be/51u3QBYA2EA

    xxx

  6. So I say
    Thank you for the music, the songs I’m singing
    Thanks for all the joy they’re bringing
    Who can live without it, I ask in all honesty
    What would life be?
    Without a song or a dance what are we?
    So I say thank you for the music
    For giving it to me (…)
    © Abba

  7. ik kan van alles genieten als het maar goed klinkt, en soms is een andere stijl wel goed, maar het mag niet op je zenuwen beginnen te werken

Reacties zijn gesloten.

