Skip to content

Bloemenlezing

9 mei 2011

Een hele fijne dag.. vanavond geen radio- live altans, want ik heb een bloemen lezing in Emmen.
Mensen nemen dan een bloem mee, die ik ga lezen.
Ik voel dat aan wat die bloem voor die persoon te vertellen heeft. Hierin zal ik dat gene wat ik zie en weet van bloemen combineren.
Wat het bloemetje te vertellen heeft? En het spinnetje daar in?
Ik denk dat er nog een hele opdracht voor mij aanwezig is:)

In centrum van levenskunst.
Daar heb ik zin in:)

Marja

From → avontuur, ontmoeting

13 reacties
  1. Op de plaats waar AnaMaria Schuurman heeft gewoond komen veel mensen samen Vroeger was dit een belangrijke vrouw en had veel te vertellen.

  2. Ik hoop dat jij een schitterende bloemenlezing (wat een mooi woord!) had Marja, en jij er net als je toehoorders, van genoot!

  3. dat is zo leuk om te doen.
    ik heb het een tijdje geleden ook gedaan voor een groepje vrouwen
    emmen zal mooi geweest zijn na de regen:))

  4. ik zou zoiets niet kunnen of heel erg mijn fantasie moeten gebruiken, ik vindt het een kunst als je zoiets in je hebt

  5. een heuse bloemlezing, in de letterlijke betekenis van het woord?

    lijkt mij een boeiende aangelegenheid, kruidje!! 🙂

    ’t is vast een heel interessante én plezante avond geworden? 😀

  6. Ben heel nieuwsgierig daarin ! Even later prettige moederdag geweest ?

  7. Dat lijkt me een boeiend iets , ik zou een klaproos meenemen

  8. Maak er een fijne week van, met veel nieuwe inzichten

  9. Wat leuk zo’n bloemlezing, ben benieuwd wat voor bloemen er vanavond meegenomen worden.

  10. ohhh marja da’s leuk…

    een bloemeke dat héél vaak mijn pad kruist is de ereprijs en het heeft me wat te zeggen….
    maar wat…
    dat weet jij 🙂

    véél plezier marja

  11. Annie permalink

    Die avonden zijn altijd geweldig , een roos heel zacht wit met een vleugje roze , heel teer en zacht , zo mooi vind ik die , maar helaas ben ik er vanavond niet bij .
    Fijne avond Marja !

  12. wijze vrouw permalink

    een fijne avond en succes .

  13. kruidje…ik zou hondsdraf meenemen..fijne avond!

Reacties zijn gesloten.

