Skip to content

Iris en psychometrie

11 mei 2011

Deze Iris heb ik in Australie aan de zuidkust gespot.. prachtig – je gaat er heel diep naar binnen toe.
het laat de puurheid van je zelf zien.. prachtig…

Nu even dit..

Radiouitzending van Marja Hoefsmit
Psychometry betekent dat je  voorwerpen kan aanvoelen. Hierdoor wordt het duidelijk welke emotie of energie aan een voorwerp is en wie bijvoorbeeld een armband of ketting heeft gedraagd. Zo kan je aan de stoel waar iemand altijd op zit voelen wie die persoon is.
Ik ga woensdag proberen vanuit voorwerpen de energie van een persoon te lezen. Stuur daarom een foto van een voorwerp naar me toe of geef een omschrijving van het voorwerp. Denk aan het voorwerp en hou het vast, dan stuur je een omschrijving van dit voorwerp naar me toe.
Ik ga proberen hier de juiste energie van te voelen. Natuurlijk besef ik dat het net iets anders is als ik het voorwerp ook werkelijk kan zien, maar ook zo is het mogelijk.
waar: http://www.utopiaradio.com
wanneer: woensdag 10 mei 21-23 uur

From → australie, natuur, radio

11 reacties
  1. een fijne donderdag

  2. bij goeie bloemisten hier vind je deze lelie ook nog wel eens.
    ze is prachtig:))

  3. hoe is het gegaan met de uitzending, kruidje?

    vast weer heel erg boeiend én verrijkend?? 😉

  4. dit is echt wel heel mooi

  5. Een schoonheid van een bloem
    Groetjes Christiene.

  6. een meer dan zo maar mooie bloem marja.

  7. Héél veel suces gewenst meid, en moge jij je kennis met héél velen kunnen delen!

  8. elke bloem heeft zijn mooie kant

  9. Marja je maakt me erg nieuwsgierig hoor , energie uit een voorwerp !

  10. dat de energie goed mag zijn!
    dank voor je hondsdraf…heel typerend

    dag lief kruidje!

  11. zo mooi krijg je de lelies hier niet, dit is een pareltje

Reacties zijn gesloten.

