Skip to content

Delen

15 mei 2011

Vandaag weer met frisse moed er tegen aan.
Ik vind het zo heerlijk om met een stel mensen te mogen delen – en dat ga ik zeker doen:)
Klankschalen bijeenkomdag en het is zo mooi.
Ik ga met de stroom mee… en die stroom laat me zulke mooie dingen zien.
Of ik beter ben – nu wel uitgerust en ook in mijn lichaam gebeurd zoveel.. alsof ik steeds meer thuis mag komen.
Een therapeut kwam mij in mijn dromen opzoeken en verwarmde mijn voeten – bedankt Simon voor de tip..
Ik heb er veel aan gehad.

11 reacties
  1. Vasthouden hoor, dat gevoel lieve Marja!

  2. Hey die Marja,

    Mooi en ook een beetje verwarrend voor mij om hierbij te mogen zijn,
    ik kwam dingen van mezelf tegen, ook juist zware dingen,
    zoals het gevoel het leven niet aan te kunnen of te blijven hangen in een bepaalde sfeer, en dan trek ik vanmorgen een eigenwijsje met de tekst jij bent sterk.
    Ook had ik een sexuele droom waarin een bepaalde ervaring naar voren komt, terwijl ik meende dit achter mij gelaten te hebben, ik had eigenlijk afscheid genomen van dit deel van mijn leven maar in die droom kwam de vraag zou je dit terug willen hebben?
    Nou ja de komende dagen staan in het teken van de zwarte maan,
    het gekke was dat ik me bij de vorige volle maan voorstelde als een moonwatcher op de chat van utopia radio.
    Ergens moet ik nog wat knopen doorhakken, of dingen uitpluizen maar dat komt nog wel.

    Boomvader Ruerd

  3. ’t is fantastisch, kruidje, dat jij je alsmaar beter en beter gaat voelen! 😀

    daar geniet niet alleen jij van, maar iedereen rondom jou! 😉

  4. Heerlijk dat je je zo goed voelt, vasthouden!

  5. Heel mooi, meegaan met de stroom. Go with the flow 🙂

  6. jep dan genieten gezellig samen genieten waarom ook niet heerlijk een dansje doen

    haha
    groetjes antony

  7. wat een grappig woord is dat Marja, bijeenkomdag … veel plezier!

  8. fijn kruidje geniet maar lekker van dat er zo spontaan in j e leven komt, dat heeft je alles te zeggen 🙂

  9. Annie permalink

    Heerlijk zo,n fijne tip te krijgen , en een fijne klankschalen dag .
    Lieve groet

  10. Hele fijne dag!

  11. je gaat zeker genieten vandaag, je doet dat zo graag en je krijgt de nodige steun, wat is er beter?

Reacties zijn gesloten.

