Skip to content

De trilling van je naam

18 mei 2011


wat is de trilling van je geboortenaam
Ouders worden vaker geinspireerd in het bedenken van een naam dat bij je past. De trilling zorgt vaker dat je een bevestiging krijgt in het leven en daar mee je belangrijkste levenslessen kan ondernemen.
Ben je tevrede met je naam en waarom heb je juist deze naam bij je geboorte gekregen. Als je het uitspreekt, welke energie zit daar dan achter..
Ik ga een link leggen naar deze wetenschap en jullie meer verheldering geven in jullie beeld van jullie leven.
Heb je zin om dit te volgen dan hoef je alleen maar in te tunen  bij belevenissen van Marja Hoefsmit een radiouitzending bij http://www.utopiaradio.com.
Je kan je opgeven bij ayourtha@gmail.com als je naam behandeld wil zien.
Wanneer: woensdagavond van 18 mei 2011 van 21-23 uur
Waar: internet http://www.utopiaradio.com

From → radio

10 reacties
  1. Ik hoop dat jij een mooie, succesvolle uitzending had (hebt) Marja! De triling van je naam… je moet het maar bedenken!

  2. ik kom altijd te laat voor je uitzendingen, kruidje?

    ook dit is vast weer een heel boeiend thema geworden? 😉

  3. deuren gaan open voor me, of ik er binnentreed weet ik nog niet…

  4. wow zeg heerlijk fris zo
    groetjes antony

  5. Ha Marja, heel leuk om iets te weten over je naam.
    vroeger vond ik het niks als kind
    maar met het ouder worden vind ik
    dat het wel bij mij past.
    Alleen heb ik een letter veranderd
    op het eind a……………e.
    Groetjes Christiene

  6. lijkt me spannende uitzendingen te worden marja, met een hóge trillingsfactor 🙂

  7. Dat wordt een boeiende uitzending, helaas te laat voor mij om wakker te blijven. Succes!

  8. een leuk thema, want ook (geboortedata en de diverse chakra’s hebben hun eigen trillingsgetal)
    ik vind het soms leuk, om de datum van een op handen zijnde gebeurtenis te checken:))

  9. Zal zeker eens luisteren marja !

  10. mijn ma gaaf ons de naam van onze meter , maar mijn zus had mijn naam dus al, dus kreeg ik een naam van een heilige…nog een hele mooie woensdag wens ik je….

Reacties zijn gesloten.

