Skip to content

Plaats waar je woont

25 mei 2011


Je bent ergens geboren of je woont in een plaats – maar waarom eigenlijk – wat verbind je met die plaats.
De trilling van de stad doet iets met jouw energie. Vanavond wil ik het hebben over die energie en geef ik jullie inzicht in wat de plaats met je doet.
Stuur de plaats waar je meer over wilt weten op via de mail ayourtha@gmail.com of je kan aanwezig zijn op de chat.

Waar:www.utopiaradio.com
Wanneer:woensdagavond 25 mei vanΒ  21-23 uur

From → radio

7 reacties
  1. ik woon al mijn hele leven op dezelfde plek en voel mij hier als een visje in het water! πŸ˜€

    ’t is vast weer een heel boeiende uitzending geworden, kruidje? πŸ˜‰

  2. Ben erg benieuwd. Ik denk dat je trilling mee verandert met de plek waar je woont. Zelf ben ik van een oud stadje verhuisd naar het moderne Almere waar alles toch sneller gaat.

  3. succes straks, ik woon in de oudste stad van ons landje en voel me daar goed

  4. Ik voel me ook goed op mijn plek Marja !

  5. Ik woon er omdat ik er geboren ben, en ik er wel prettig woon, niets meer en niets minder… zoek ik niet te veel achter

  6. thuis is waar mijn koffie staat πŸ™‚
    ik wens je straks veel succes met je programma

  7. een heel fijne avond wens ik jou alvast Marja, van de plek waar ik me goed voel……………….
    XXXm

Reacties zijn gesloten.

