Skip to content

Mijn weekend

30 mei 2011


Loslaten en jezelf zijn.
Het jaar voor mij in de tent is een gathering geweest van mensen die heel graag elkaar wilden ontmoeten.
De knuffels die ik kreeg van mensen en die zo voedzaam zijn – de diepe gesprekken waarmee je elkaar aanraakte. Eigenlijk was het een feest. Er waren ook veel oude bekenden weer naar de plek toegegaan – mensen die al tijden niets deden met het festival en nu er weer waren.
Je kan kiezen om thuis te blijven en zeggen dat het niet meer de energie uitstraalt – die het vroeger doet. Dit heb ik zo veel gehoord de afgelopen tijd en ik heb het zelf ook gedacht, maar ik heb er voor gekozen om mijn eigen licht hierop te laten schijnen en mensen de weg te wijzen. Met dit bewustzijn kwam ik bij het festival en het viel me enorm mee. Ik heb zoveel mooie contacten gemaakt:)
Het terrein was hobbelig waar ik mijn tent neer moest zetten en mijn lievelingsboom zat vol met rupsjes en had geen blaadjes meer. Maar toch de plek blijft een aantrekkingskracht houden en als het ietsje meer geëgaliseerd is, ga ik er natuurlijk wel weer staan. Ook het diepe contact met mijn boom was weer zo krachtig – prachtig hoe die diepheid met de natuur mag zijn.
Ook op het festival zie ik dat de organisatie in proces gaan – en het is mooi om te zien dat er ruimte is om elkaar de hand te bieden.
Hoe het volgend jaar gaat lopen, weet ik niet – misschien wel met opleiding voor klankschalentherapeut – heb ik een grotere tent. Ik denk wel dat er nieuwe uitdagingen aan zullen komen en ik ga er gewoon heerlijk inzitten. Ik kijk wat mij aangeboden wordt..

From → ontmoeting

8 reacties
  1. Loslaten en jezelf zijn. –> voelt een beetje als terug gaan naar je kindertijd, en de foto laat dat ook wel zien…

  2. jij hebt het fijn gehad!

  3. je moet altijd alles op je af laten komen en afwachten wat het wordt, want forceren is niet leuk meer…

  4. dat is het beste uitgangspunt dat je kan innemen, kruidje, jezelf openstellen en zien wat op je afkomt, zonder iets te forceren of uit te lokken! 😉

    ik geniet met je mee .. 😀

  5. ik moet ook leren lijkt me niet eenvoudig om alles los te laten
    je denk een heel goedt weekendt gehad
    groetjes antony

  6. loslaten …. moet ik nog leren …. soms nog zo moeilijk vooral wat betreft mijn jongste zoon

  7. Marja, je hebt je zelf onbewust een heerlijk
    weekend bezorgd.
    Groetjes Christiene.

  8. wat fijn dat het je goed bevallen is………………….
    XXXm

Reacties zijn gesloten.

