Skip to content

Wat de toekomst gaat brengen

31 mei 2011

Wat gaat er gebeuren in de toekomst. Als het om mij zelf gaat, dan weet ik echt niet wat ik er van moet denken.
In december kreeg ik een stofzuiger en die moest ik zelf houden. Mensen benaderen mij met voorspellingen over een loods of pand, die ik ga gebruiken voor workshops en therapie en ik zie een tapijt op de grond liggen. Wanneer – al in Augustus. Ik zoek maar kan het niet vinden, maar het is kort dag.
Ik word ergens naar toe gedreven en er is openheid, maar ik kan het nog niet pakken.
Het plan is nog niet zichtbaar, maar ik neem pas iets als het echt bij mij aansluit:)

From → avontuur, persoonlijk

9 reacties
  1. Sorry voor dit plakbriefje, ik wou je alleeen even laten weten dat ik weer thuis ben en je lieve, warme wensen méér dan apprecieer! Volgende keer dat ik hier langs kom mag je beslist een iets persoonlijker reactie van mij verwachten hoor! Dikke knuffel, gerdaYD

  2. eens het heel dicht bij je komt zul je het wel voelen

  3. Marja , wacht het in alle rust af
    alles komt op zijn tijd
    Groetjes Christiene.

  4. gewoon afwachten tot het juiste moment komt

  5. aangezien je al een stofzuiger hebt zul je die nieuwe ruimte goed schoon kunnen houden………………..de rest komt vanzelf!
    XXXm

  6. Zoeken helpt volgens mij ook niet, het komt vanzelf op je pad als het tijd is.

  7. ach marja alles wat bij jou wil zijn en horen…
    dat komt vanzelf:-)

  8. maak je maar geen zorgen, kruidje, niet over de toekomst, niet over iets of iemand anders!

    alles wat je toehoort, komt vanzelf op je af! 😀

    ’t enige wat jij hoeft te doen, is genieten!

    veel plezier daarmee! 😀

  9. Marga permalink

    Misschien moet je stoppen met zoeken..en het laten gebeuren. Als jij in augustus een pand moet hebben dan dient zich dat aan. Dan KLOPT alles.

Reacties zijn gesloten.

