Skip to content

radio uitzending

7 juni 2011

Het is zo dankbaar werk om mensen iets te kunnen vertellen van dierbare die overleden zijn. Daarom wil ik in mijn radioprogramma van woensdagavond mensen de gelegenheid geven om een verzoek te doen.
Stuur een foto van de persoon waar ik een reading over mag geven of stuur een beschrijving van de persoon waar je iets over wilt weten naar ayourtha@gmail.com
wanneer: woensdag 8 juni 21-23 uur
waar: http://www.utopiaradio.com

From → radio

5 reacties
  1. Annie permalink

    En wat is het een bijzondere uitzending geweest !!!!! Dank je wel .
    Liefs

  2. veel lieve boodschappen wens ik jou marja,xxx

  3. je heb een heel goed hart echt prachtig idee
    maar geloof dat anders zijn ,je bent een top mens
    met goede energie
    groetjes antony

  4. Iedereen vindt troost op zijn eigen manier, maar het is niét aan iedereen gegeven troost te schénken, en dat doe jij beslist lieve Marja, wat een groot hart heb je toch… mooi mens!

  5. ik geloof nooit zo in dit soort readings… maar als anderen dat wel doen, hulde en troost…

Reacties zijn gesloten.

