Skip to content

Maandag tweede pinksterdag

10 juni 2011

Tijdens het lichtfestijn van de tweede pinksterdag 13 juni 2011 – wil Marja Hoefsmit in de natuurtuin in Katlijk een klankschalen concert geven.
Ontspan en laat de klanken voor je werken – thema is lichtdimensie waarin fantasie mogelijk is.
Ga mee in deze reis en herken de natuurwezens die aanwezig zijn. Op dit byzondere plekje moet dat zeker lukken.

Aanvang 13.30
Kom op tijd en ga mee in de stroom van verwondering.

Marja Hoefsmit

Adres: Liefhebberij de Hooiberg, Kerkelaan 40, 8455 JR Katlijk. ( vlak bij Heerenveen)

Kosten 20 euro

Als je een instrument hebt of een klankschaal neem die dan mee, want we gaan na een meditatie ook samen muziek maken.
Geinspireerd door de omgeving.

Marja

9 reacties
  1. wow zeg dat ziet er speciaal uit echt heerlijk zo geniet er van de kleuren, vindt ik ook leuk
    groetjes antony

  2. ik hoop dat jij een schitterende pinkstermaandag hebben zal liefje, en het een dag met een gouden randje worden mag, JIJ verdient dat!

  3. de afbeelding ken ik, die heb je vier jaar geleden voor mijn knuffelkind gemaakt.
    met haar ga ik in kleine kring met klankschalen spelen tijdens de pinksterdagen, vind ze zo leuk:))

  4. Hey die Marja zet m op, heb zelf andere plannen, maar wil tzt nog eens een bezoekje aan Katlijk brengen. Op het moment heb ik weinig puf dus, doe ik het rustig aan.
    Veel succes met schrijven voor zo is het, hou me op de hoogte want ik ben wel benieuwd naar je artikelen.

  5. het lijkt me een hele mooie ervaring kruidje…succes

  6. Annie permalink

    Een fijne dag Marjan !
    Liefs

  7. ga maar lekker genieten marja

  8. het abstract op de afbeelding vind ik wel mooi, wat het ook moge betekenen

  9. dat lijkt me leuk, ik ben al benieuwd naar de foto’s ervan

Reacties zijn gesloten.

