Skip to content

Klank van de zee

12 juni 2011

http://youtu.be/O-VE2X1NzMM

De schaal die mij zoveel deed, had ik al binnen een week verkocht. Na de verkoop ben ik met de schaal naar de zee gegaan en heb het bruisende water er in laten stromen. Het deed me heel veel.
Maar op het eigentijds festival mocht ik al weer afscheid van de schaal nemen en dat ging eigenlijk niet helemaal van harte – ik moest me er weer los van maken.

Natuurlijk hoort dit bij de verkoop, maar ik ga toch kijken hoe ik dit het beste kan onderbouwen. Ik weet dat ik hierdoor nog meer speciale klankschalen op mijn pad zal krijgen en ben benieuwd naar nieuwe avonturen.

From → avontuur, friesland

8 reacties
  1. ik wens je een leuke maandag, het begin van een nieuwe week vol verrassingen…

  2. Ha Marja, los laten dat gevoel is heel even
    en als je dan ziet hoe een plezier die persoon er aan heeft
    dat maakt het weer helemaal goed
    zo mooi als dat klinkt de klank van de zee.
    Groetjes Christiene.

  3. Annie permalink

    ik geniet nu even van je klankschaal heerlijk ,
    wat prachtige klank .
    Als het venster de eerste keer open gaat, zie ik een kinder gezichtje een beetje links boven de witte wolk , in het midden .
    Liefs

  4. loslaten is eigenlijk zo’n dubbel proces, verliezen en ruimte krijgen, twee emoties:))

  5. Afstand nemen van iets moois is altijd moeilijk maar vaak komt er iets ander moois voor in de plaats

  6. ik wens je een mooie zondag, geniet ervan!

  7. Degene die de schaal van jou kocht heeft nu niet alleen een mooi voorwerp in de handen, maar een nóg veel mooier gevoel dat jij er méé met gaf. Mooi mens ben je om werkelijk àlles te delen en los te kunnen laten wat je dierbaar is…

  8. Ik snap, na al het lezen erover, nog altijd niet hoe die klanken tot je komen, het is een wonder denk ik toch een beetje

Reacties zijn gesloten.

