Skip to content

radiouitzending vanavond – processen

13 juni 2011

Er gebeurt momenteel veel in de wereld en zelfs ik ga momenteel door verschillende processen heen. Hierbij wil ik jullie de gelegenheid geven om daar over te hebben en mee te praten tijdens de chat van findingvoicesradio. In dit radioprogramma van Marja Hoefsmit, zal ik het hebben over datgene wat ik en anderen meemaken. Ik weet dat deze processen mij rijker zullen maken en dat dit er voor zorgt dat ik nog dichter bij mezelf kan komen, maar hoe ervaren jullie dit proces. waar: http://www.findingviocesradio.com wanneer: maandag 13 juni 20-22 uur

From → radio

5 reacties
  1. ik ben er van overtuigd dat het voor jou vanavond een mooie uitzending was

  2. Helaas mijn laptop is nog stededs in reparatie, een andere keer maar weer.
    Hoop dat het mooi wwas in Katlijk.

    Tot kiekes,

    Ruerd

  3. natuurlijk weet ik.
    dat is momenteel een van mijn processen.
    weten, zonder het ooit geleerd of vernomen te hebben:))

  4. hoi marja,
    ik wens je veelplezier met de mensen die zich aandienen,
    deze dien is er niet:-)
    die is elders wanted đŸ™‚

  5. OT, mail me eens over wat je precies doet met die klankschalen…

Reacties zijn gesloten.

