Skip to content

De eclipse samen ervaren

16 juni 2011

Gisteravond was het heel gezellig op de chat en de radio. We hebben onze ervaringen tijdens het radioprogramma met elkaar gewisseld. Openheid, emoties , lucht, maar ook verdriet. Delen en lachen en contact van het hart. En telkens kijken naar de eclips en de maansverduistering.

Wat kan radio dan een happening zijn.
En ik merkte dat er zoveel gelijkwaardige emoties gedeeld wordt en dat wat de een voelde de ander ook iets mee kon. Interactief kan soms best wel leuk zijn.

From → ontmoeting, radio

8 reacties
  1. Jammer genoeg is het me niet gelukt dit te zien, ik ben weer maar eens te snel in slaap gevallen… Gelukkig heb ik blogs zoals het jouwe en internet om het toch, al was het slechts virtueel, mee te kunnen maken…

  2. bijzonder was de maan, het was te bewolkt om het verschijnsel echt te zien, maar ik heb de energie gevoeld.
    bijna androgyn:))

  3. ik heb het op het nieuws gezien, en het zag er wel goed uit.

  4. Annie permalink

    Ik zal zien of ik het nog even kan beluisteren , lukte gisteravond niet op de camping .
    Fijne dag ,
    Liefs

  5. Mooi om op zo’n avond te kunnen teren

  6. ik was de maan gaan zoeken maar vond ze even niet , later toen ik slapen ging zag ik nog net een klein stukje van die verduistering.

  7. ik heb ook niets gezien
    zo moe dat ik vroeg onder de lakens gekropen heb.
    het zal voor een volgende keer zijn.

  8. prachtig beschreven kruidje,
    ik heb niks gezien πŸ™‚
    ik keek ergens anders naar πŸ™‚

    xxx

Reacties zijn gesloten.

