Skip to content

Durven te creeren

20 juni 2011

Vanavond wil ik het hebben over je wensen en je ideeen om te kunnen creeren en dingen naar je toe te halen.
Hoe kan ik verandering aanbrengen in mijn leven en waardoor lukt het plots wel, wat vroeger zo moelijk blijkt te zijn.
We hebben allemaal wel onze wensen die we graag uit willen laten komen en soms moet je er zo lang op wacht voordat het werkelijk gebeurd.
Jullie zullen daar vast een eigen mening over hebben en ik geef jullie de gelegenheid om daar met anderen over te praten tijdens de chat van findingvoicesradio
Het gaat weer een gezellige en interactieve uitzending worden.
Waar: http://www.findingvoicesradio.com
Wanneer: maandag avond 20 juni 20-22 uur

From → radio

4 reacties
  1. Hey die Marja, ik hoorde vandaag wat nieuws via een goede vriendin, over het leger bewuste mensen gestuurd door de centrale spirituele intelligentie.
    Da’s me nog eens een CSI, maar denk dan ook aan combined spiritual insight, of clear spiritual involvement!
    Wel lol om bij een leger te zijn dat geen wapens gebruikt behalve stralen van licht die de wereld ingestuurd werden.
    Bedankt dat jij mijn lichtstraaltje bent!

  2. Hay Kruidje
    ik zag je foto’s van je steen en wat het werd heel mooi hoor ,is fijn om je intuitie te volgen dan gebeuren er fijne dingen .
    veel plezier vanavond en knuffie van mij xxxxxxxx

  3. ik wens je veel plezier marja,
    ik laat alles stromen 🙂

    incluus de liefde:-)

  4. Veel plezier vanavond…

Reacties zijn gesloten.

