Skip to content

Waar ga jij naar op reis?

22 juni 2011

Vanavond gaat Marja Hoefsmit weer een interesante radiouitzending maken.
Reistijd is weer aangebroken en velen zullen naar een andere plaats gaan om op avontuur te gaan of om helemaal weer in evenwicht te komen.
Je gaat meestal naar een plaats omdat dit iets met je doet. De ene is daar meer bewust van dan de ander.
Vertel mij de plaats en ik ga kijken welke trilling er bij past en waarom je die plaats of land opzoekt.
Voor mensen die niet in de chat aanwezig zijn, kunnen hun verzoek via ayourtha@gmail.com kenbaar maken.
Waar: http://www.utopiaradio.com
Wanneer: woensdag 22 juni 21-23 uur

From → radio

4 reacties
  1. Ik ga naar Thailand, Maleisië en Indonesië (Java en Bali). Om een andere cultuur (vooral boeddhisme) en natuur (de oudste jungle van de wereld bijvoorbeeld) te ontdekken. Maar ook omdat die laatste twee landen de beste reistijd hebben in de maanden dat ik ga 😉

  2. Marja, ik blijf heerlijk thuis
    groetjes Christiene.

  3. ik blijf thuis……………………….
    XXXm

  4. ik ga niet op reis,
    nóg niet,
    zol lang mijn hondjes er nog zijn blijf ik nog rundhausen, maar daarna staan er wat reisjes op het programma marja

Reacties zijn gesloten.

