Skip to content

update

26 juni 2011

Voldaan maar wel moe ben ik terug gekomen van de fair dat een sprookje is geweest.

De regen was moeilijk op zaterdag en er zijn mensen bij toen al weg te gaan. Maar ik geloofde in het feest en ben gebleven.
En het werd onvergetelijk – zo mooi.
Ik heb een droom dat mensen oprecht met elkaar kunnen omgaan en die droom werd vandaag waarheid. Ontroerd van zoveel mooie mensen die ik heb mogen aanraken – Ik kwam in een zachte deken terecht en het is zo mooi. Als je gewoon welkom geheten wordt voor wie je bent.
Mensen waren open om vanuit hart verbinding samen te zijn en het feest is ongelovelijk mooi geweest.

7 reacties
  1. ik merk dat ik niet eens het dorp uit hoef voor bijzondere ontmoetingen.
    vorige week was hier een cultureel festival, zo leuk:))

  2. Goed dat je gebleven bent Marja, maar jij kunt echt op je gevoel vertrouwen. Mooie nieuwe week wens ik je!

  3. heerlijk marja,
    echt heel erg fijn voorj e

  4. Zalig om zoiets mee te kunnen maken hopelijk kan je er nog heel lang van nagenieten 😉

  5. wat fijn dat je zo genoten hebt……………..
    XXXm

  6. Geniet dan nog lekker na, en vlieg op dat gevoel de week in

  7. Mooi als je dat zo kunt meemaken Marja 🙂 Hoop dat je er nog lang van na mag genieten!

Reacties zijn gesloten.

