Skip to content

thuis komen

28 juni 2011

Foto’s heb ik niet zo veel gemaakt, maar er zijn zoveel foto’s van mij gemaakt. Ik zie ze graag terug..
Het is onbeschrijvelijk wat je meemaakt, maar wie het een keer wil aanvoelen die moet het volgend jaar maar eens komen.
Het is geen beurs of festival als de andere en er kan zo ongelovelijk veel, doordat je zelf initiatief neemt en dat dat ook toegestaan wordt.
Woensdagavond gaat Utopiaradio een verslag ervan uitzenden, want dan ben ik er zelf niet.
Verplichtingen heb ik niet gevoeld – maar liefdevol met elkaar bezig zijn is al zo belangrijk en het voed enorm.
Deze organisatie heeft dat heel goed aangevoeld en ik heb me daar thuis gevoeld.

From → avontuur

8 reacties
  1. Welkom thuis lieve Maja, en zo te lezen op al je nieuwe logjes had je eer heerlijke tijd… ik ben zo blij voor je!!!

  2. dat klinkt als een heerlijke ontspannen tijd

  3. een thuisgevoel is belangrijk

  4. Ben blij dat ge zo genoten hebt !

  5. klinkt lekker ontspannen het juiste te doen met dit weer marja

  6. heerlijk

  7. Ha Marja ,hou dat gevoel maar vast.
    groetjes Christiene.

  8. echt jou…..

Reacties zijn gesloten.

