Skip to content

nieuwetijds kinderen op de radio vanavond

4 juli 2011


Vanavond wil ik het hebben over kinderen.
Mijn kind is speciaal – mijn kind is een nieuwe tijds kind. Ik wil deze radiouitzending over kinderen hebben en wat we kunnen doen om ze te begrijpen.
Waarom is mijn kind zo en waarin reageert het zo op me of op de wereld. Hoe ga ik er mee om en hoe zorg ik dat mijn kind gelukkig wordt.
Samen wil ik daar over praten en aandacht aanbesteden.
Wanneer: Maandagavond 4 juli om 20-22 uur
Waar: http://www.findingvoices.com

tot dan Marja Hoefsmit

 

Wist niet waarom de letters groot waren – maar zo is het goed

From → radio

5 reacties
  1. .Dat ouders hun eigen kinderen de beste mooiste en slimste vinden is niets nieuws. Tegen dat hun mini-mes groot zijn geworden en het tienerschap hebben bereikt beseffen ouders dat hun kinderen ook kleine kantjes hebben.

  2. Succes vandaag Marja! Je zal het weerom uitstekend doen zoals we dat van jou gewoon zijn!

  3. veel plezier marja wens ik jullie,

  4. Wat zijn je letters ineens groot vandaag… brilletje nodig 🙂

Reacties zijn gesloten.

