Skip to content

radiouitzending gaat over krachtdieren

6 juli 2011

In het sjamanisme hebben we allemaal een krachtdier die ons in het leven begeleiden. Sommige mensen weten dat en werken er al mee. Een dier geeft kracht in moeilijke situaties en zorgt er voor dat je sterker in balans komt te staan.
Ook zullen verschillende dieren veelvuldig in het leven laten zien. Waarom kom je op bepaalde tijden een vlinder tegen en wat doet een ontmoeting met een eekhoorn. Via mijn spirituele oog wil ik jullie verbinden met het dier die bij je past.
Heb je graag dat een speciaal dier ter sprake komt, mail dat dan naar ayourtha@gmail.com.
Waar: http://www.utopiaradio.com
Wanneer: woensdagavond van 21-23 uur
De uitzending is ook via het archief na te luisteren.

From → radio

5 reacties
  1. Jij bent ook van alle markten thuis hé Marja, dus waarom ook niet bedreven op het gebied van het krachtdier?

  2. dat herinnert me eraan dat ik ook weer verder moet met mijn artikelen over krachtdieren.
    ik krijg er langzamerhand weer tijd voor., dat is btw de kracht van de schildpad:))

  3. Jammer dat ik dat niet kan beluisteren, dat had me erg geïnteresseerd wat jij te zeggen hebt over mijn krokodil die al jarenlang mijn totemdier is.
    Een heel fijne uitzending vanavond…………….
    XXXm

  4. Dat is weer een onderwerp wat me erg aanspreekt. Succes vanavond!

  5. Het wordt hier nog een promotie blog.. haha, je eigen radio- en TV-gids

Reacties zijn gesloten.

