Skip to content

Hartchakra

8 juli 2011

Geïnspireerd door de symbolen op de klankschalen – kom ik bij hartchakra uit.
Ik laat nog wel eens een foto van de klankschaal zien maar gam staat er op mijn schaal – een van de 12 tentakels van de hartenergie – maar waar die werkelijk voor staat weet ik niet.

Wel boeiend die letters – maar wat zullen ze werkelijk betekenen.

By the way – de schaal is voor mij een zeeschaal – het geeft het ruizen en openheid van de zee weer en zorgt dat inspiratie naar buiten gebracht wordt en de rust van binnen gecreëerd wordt.

From → ontmoeting

5 reacties
  1. er kan niets zo geraakt worden als het hart….

  2. De foto doet een beetje denken aan Mandela kleuren…

  3. ik zie vanalles in je hartchakra, kruidje!

    erg boeiend ..

    fijn weekend, kruidje!

  4. ze zijn zo mooi, die twaalf (bloem)blaadjes van het hartchakra:))

  5. Schitterend hoe jij in schijnbaar levensloze dingen zoveel moois kan ontdekken!

Reacties zijn gesloten.

