Skip to content

Afrikaans

10 juli 2011


Gister was er weer een heerlijk samenzijn met djembé spelen in een grote tuin – waar ook een barbecue was.
Afgelopen jaar heb ik die hobby van Afrikaans trommelen weer opgepakt en de snelheid waarin dingen weer geleerd worden was heerlijk. Ik kan al een aardig ritme wegspelen 🙂 en ik heb er zin in.

Ook mijn kinderen heb ik altijd meegenomen naar die uitjes, wat geresulteerd heeft in Caribische en Afrikaanse temperamenten bij ons thuis.
Het was dan wel grappig dat ik plots mijn zoon tegen kwam in deze grote tuin  waar hij N’Dingo begeleide tijdens het trommelen.
Nee we hadden het niet afgesproken – was puur toeval, maar het resulteerde al snel dat iedereen mij kende – zonder dat ze me ooit gezien hadden:)

Maar wat kunnen die heren spelen en wat was ik trots op mijn zoon:) en tja jammer genoeg had ik mijn camera niet bij me:)

 

 

 

From → persoonlijk

6 reacties
  1. Fantastisch! Ik heb daar inderdaad maar één woord voor… fantastisch dus! Jij geeft gewoonweg al jouw kunnen en positiviteit door aan de volgende generatie!

  2. het bloed kruipt waar het niet gaan kan, eh? 😉

    ja, kinderen blijven je verrassen, eh! 😀

  3. WAUW…. ik heb het ooit 1 x mee mogen maken :-)))
    iets om nog lang van na te genieten Marja, geniet ervan
    Dikke knuffel

  4. Annie permalink

    Daar had ik wel bij willen zijn , ik ga het zo beluisteren die van youtube.
    Fijne dag Liefs Annie


  5. hier is er ook een:)

  6. Ha Marja, dat moet een groot feest zijn geweest daar in die tuin
    ook leuk dat je zoon daar op dook. Ben zelf ook in het bezit van djembe.
    Groetjes Christiene.

Reacties zijn gesloten.

