Skip to content

Als je gezond bent

11 juli 2011

Als je gezond bent dan voel je je rijk, maar als er pijn is, dan kan het zijn dat je leven een stuk moeilijker wordt.
Pijn zorgt er vaker voor dat je voelt wat er van binnen in je binnen wereld mist en dan is het maar de vraag of je er achter komt waardoor je pijn hebt.
Wij bestaan uit lichaam – geest en emotie en de samenwerking zorgt dat wij ons gezond of ziek voelen.
IK wil vanavond praten over gezondzijn en wat we daar mee kunnen doen.
Kom gezellig meepraten in de chat.

Waar: http://www.findingvoicesradio.com
Wanneer: maandag 11 juli van 20.00 – 22.00 uur

From → radio

7 reacties
  1. gelukkig prijs ik me dat ik gezond ben, dat maakt het leven toch veel gemakkelijker……….
    XXXm

  2. SUCCES lieve Marja, en niet alleen voor jou, voor iedereen die naar jou luistert!

  3. dreamspeaker permalink

    hey ik kon helaas niet. we moesten de moederdrum halen en waren om half 6 al weg en pas om half 12 thuis….

  4. gezondheid van lichaam en geest, wat een zegen, eh?

    ’t is vast weer een erg interessante avond geworden, kruidje!

  5. als chronisch pijnpatient ben ik ervaringsdeskundige in het leven met 24-7 pijn, moeilijk maar zeker te doen

  6. ja marja, de gezonde mens wil alles en de zieke mens heeft maar een wens

  7. Ik weet inmiddels dat gezondheid het allerbelangrijkste is.
    Veel succes met de uitzending!

Reacties zijn gesloten.

