Skip to content

Vraag maar

13 juli 2011

Vanavond tijdens mijn radiouitzending wil ik jullie de gelegenheid geven om antwoord te krijgen op vragen, die belangrijk voor jullie zijn. In mijn praktijk ben ik vaker als coach aanwezig, waarin ik mensen de gelegenheid geef om inzicht in zichzelf te vinden. Voor mij is het zo belangrijk om juist een stuk feedback te geven van datgene wat je hebt meegemaakt of waar je hinder van ervaart. Dit kan emotioneel zijn, maar ook bij lichamelijke klachten is het mogelijk om inzicht te krijgen, door er over te praten en door het aan te voelen – het proces van heel worden wordt hierdoor gestimuleerd.
Mijn verlangen is om in contact met mensen te treden vanuit de zielenervaring. Hierdoor beschouw ik elk mens uniek en ga telkens weer het avontuur in.
Wil je aan de beurt komen, stuur dan alvast je vraagstelling op naar ayourtha@gmail.com, dan kan ik daar makkelijker op intunen.
Wil je feedback en verdieping – dan is het ook mogelijk om bij de chat aanwezig te zijn.

Waar: http://www.utopiaradio.com
Wanneer: woendagavond 13 juli 21-23 uur

From → radio

3 reacties
  1. ik denk wel dat het een heel mooie uitzending is geweest

  2. ik hoop dat je heel wat vragen gekregen hebt, kruidje, zodat het een interaktieve uitzending geworden is, want da’s altijd interessant? 😀

  3. veel plezier kruidje….

Reacties zijn gesloten.

