Skip to content

radio uitzending – contact met dieren

20 juli 2011

Vanavond tijdens mijn radio uitzending, wil ik het houden over dieren. Als je vanuit een bron van begrijpen en liefde leeft, is het een kleine stap om dieren aan te voelen en ik ga dat dus vanavond via de radio doen.
De relatie tussen dieren en mensen kan genezend werken en zorgen dat je dingen van jezelf kan begrijpen.
Soms het je een byzondere band met een dier die je helpt om verder te komen in je groei, of om mensen beter te leren kennen. Ook als je diertje al een tijdje dood is kan ik er iets over vertellen.

Stuur een foto op, dan kan ik daar iets over zeggen. ayourtha@gmail.com

Waar: http://www.utopiaradio.com
Wanneer: woensdagavond van 21-23 uur

From → radio

8 reacties
  1. Ik hoop dat het een hele mooi uitzending is geworden Marja, maar dat kan bijna niet anders 🙂
    Dikke knuffel en mooi weekend gewenst alvast

  2. Kun je me nog eens mailen, of je iets met mijn foto aan kon vangen… ben benieuwd…

  3. Honden hebben op eenzame een zieke mensen soms goede invloed
    en kunnen werken als een goede vriendschap,en zelfs de genezing bevorderen.
    Veel succes!!!!!!!!!!!
    Groetjes Christiene.

  4. nu moet ik ineens aan dolfijnen denken die soms bij een therapie gebruikt worden

  5. Annie permalink

    Het word vast weer een bijzondere uitzending , de foto heb je al .
    Wij waren dol op deze herder , hij was zo lief voor ons .
    Fijne avond ,Liefs

  6. er is een klein, wit diertje waar ik helemaal dol op ben……….
    XXXm

  7. Doe je die ‘reading’ kosteloos? omdat je hier die oproep doet een foto te mailen

  8. Dit word een mooie uitzending Marja, de liefde van dieren, ik kan er nog altijd ontroert door worden.
    Veel succes!

Reacties zijn gesloten.

