Skip to content

Radiouitzending Maandagavond – ouders

25 juli 2011

Vanavond wil ik het in mijn radioprogramma hebben over ouders hebben. Welke invloed hebben ouders in jou leven en wat heb je daar tijdens je ontwikkeling aan gehad.
In rune met Marja Hoefsmit

Hoe was je band vroeger en hoe ga je er nu mee om?
Lijk je op je ouders en hoe vind je dat?
Ik wil graag tijdens de radiouitzending van vanavond hier over praten. Vind je het een interesant thema, dan ben je uitgenodigd om hier aan deel te nemen.
Waar: http://www.findingvoicesradio.com
Wanneer: maandag avond van 20-22 uur

From → all

8 reacties
  1. ’t is zeker te laat om mee te doen? 😉

  2. niemand kiest wat betreft ouders en kinderen.
    Het is zoals het is.
    en ik hoop niet teveel op mijn ouders te lijken.

  3. we hebben onze ouders zelf uitgekozen om hun wat te leren, net zoals onze kinderen ons weer uitgekozen hebben:))

  4. Ha Marja, mijn ouders leven niet meer
    ik denk dat je onbewust aan het goede vast houd
    en aan terug denkt.
    succes voor van avond.
    Groetjes Christiene.

  5. Mooi thema is dat zeker, en iedereen heeft ouders dus kan zich er mee associëren

  6. ik had hele lieve schatten kruidje,
    vandaag is het de sterfdag van mijn vader,
    onvergetelijke man

    xxx

  7. de mijne zijn er jammer genoeg niet meer, ik had nog veel met mijn vader willen praten……………….
    XXXm

  8. Het schijnt dat we ze zelf uitzoeken, mijn ouders zijn beste mensen, ik ben blij met ze. Lieve groetjes en succes vanavond

Reacties zijn gesloten.

