Skip to content

radiouitzending – begeleiding

3 augustus 2011

Vanavond tijdens de uitzending van utopiaradio, wil ik het hebben over begeleiders in de vorm van engelen, gidsen en dierbare. Soms heb je in fases in je leven dat je een onzichtbaar iemand naast je voelt. Het kan een begeleider zijn die je juist in een bepaald stuk van je leven begeleid of iemand anders die heel sterk aan je denkt. Jullie hebben vast wel eens iemand gevoeld die bij je was en je hielp en je ondersteunde. Via mijn paranormale gave wil ik hier contact mee maken en hierdoor het een en ander uitleggen. Jullie kunnen mij tijdens deze radiouitzending vragen van dien aard stellen en het is mogelijk om dit via ayourtha@gmail.com duidelijk te maken. Ik ben ook aanwezig bij de chat als MarjaToBe waar: http://www.utopiaradio.com

Wanneer: woensdagavond 21-23 uur

Ook is de uitzending via het archief na te luisteren.

From → radio

4 reacties
  1. Ook ik ben te laat maar ik hoop dat jij een super-uitzending had meid!

  2. Ik voel dat eigenlijk nooit, iemand naast me… misschien sta ik daar niet voor open…

  3. ik lag al vroeg in bed maar ben ook weer te vroeg wakker, hopelijk is het goed geweest

  4. ik ben weer net te laat, zie ik?

    hoe is de uitzending verlopen, kruidje??

Reacties zijn gesloten.

