Skip to content

Vanuit generaties

10 augustus 2011

Vanuit de native traditie zijn familiebanden belangrijk. Hierin wordt beweerd dat je voorouders van 7 genertaties in het verleden nog voor je zorgen. Stel je eens voor hoeveel mensen dat er wel zouden moeten zijn.
Bepaalde tradities worden door gegeven, bepaalde kenmerken worden doorgegeven, maar ook angsten, verworven talenten en ook ziektes kunnen via de lijn naar je toe komen.
Tijdens de radiouitzending zal ik met mijn helderziende waarnemingen voor jou contact maken met een van je voorouders die voor jou een belangrijke boodschap geeft dat aansluit met de situatie waar je nu in begeeft. Wil je daar meer over weten en ga je luisteren, dan kan je dit melden via ayourtha@gmail.com of via de chat.
Deze uitzending is te beluisteren bij http://www.utopiaradio.com en zal ook in archief staan. Dus ook als je vanavond geen tijd hebt, kan je de uitzending naluisteren.
Waar: http://www.utopiaradio.com
Wanneer: Woensdagavond 10 augustus van 21-23 uur

From → all, radio

5 reacties
  1. ‘ns kijken of ik jou kan ontvangen, kruidje, want ’t is nog geen 23u? 😀

  2. Mijn familienaam vind ik niet terug in de stambomen , misschien ligt mijn roots in Nederland ,maar in mijn land kennen ze hem niet( staat in mailadres ) vreemd i

  3. daar geloof ik eerlijk gezegd niet in, ook a klinkt het nog zo bemoedigend.
    Onze voorouders hebben hier hun tijd gehad en nu is het aan ons levenden om er hier iets van te maken met de erfenis die we van hen meegekregen hebben.

  4. Ik ben het met fluitenkruidje eens… als het wààr is, is het een hele geruststelling!

  5. Wel een fijne gedachte dat er zoveel mensen op me passen..

Reacties zijn gesloten.

