Skip to content

Mijn tent

16 augustus 2011

Ik had moeite om mijn tent op te zetten tijdens het healingfestival, maar ik wilde er staan, dus had alleen mijn workshop tent mee. Even schuiven tussen de boomstronken en hij staat, in een bos vol met beuken- prachtig hoor.

De bladeren waaide de tent in en ook de regen vond daar zijn weg, maar gelukkig was het gisteren droog en kon ik de tent helemaal schoon krijgen voor mijn volgende trip. Wanneer – Ik weet het niet, maar mijn tent voldoet prima!

 

From → avontuur

8 reacties
  1. Dit was beslist een grote aanwinst voor jou lieve Marja. Blij voor je, dat het zo reuze meeviel en de tent het inderdaad hield!

  2. daar zou ik ook tot rust komen….

  3. ze staat daar mooi, tss de bomen, kruidje! 😀

  4. ik heb het fimpje op FB gezien en de energie droop er van af.
    Die vuile tent was de moeite meer dan waard.

  5. Mooi dat je ook je site vernieuwd hebt, en de tent is goed ingewijd dus maak je borst maar nat.
    Wat je zei zette me wel aan het denken, maar zag laatst een presentatie op internet waarin werd betoogd dat als we voortdurend gewicht in de schaal willen leggen met positiviteit en liefde dat er dan een tegenreactie komt om de boel in evenwicht te brengen. Dus zo voedt je de tegenstelling iets wat dr Bach ook al eens zei: als het ene sterker wordt wordt het andere ook sterker.
    Opeens besefte ik mij dat vrouwe justitia geblinddoekt is, dus zonder aanziens des persoons handelt.

  6. Wat een energie heb jij toch Marja , geweldig lijkt mij dat .Een prachtig ( schild ) heb je gisteravond gestuurd ,
    Lieve groet

  7. wat een heerlijke plek, ik hoop dat je gauw weer op pad mag!

  8. Ach ja , dat is kamperen hé !

Reacties zijn gesloten.

