Skip to content

Inca pad

18 augustus 2011

Dit weekend zorgde er voor dat ik weer een nieuwe bewustzijnsvorm leerde kennen.
Het was de Inca pad en met verschillende energieoefeningen, kwam men weer in de eigen kracht. Het deed me heel veel en ben nu op zoek naar boeken die daar over gaan:)

Ik heb er een gekocht – ben benieuwd waar het me naar toe leid!

Het waren niet alleen zo maar oefeningen – ze bevestigden ook wat ik van binnen voelde.
Mooi!

http://www.lisaspruit.nl/ Zij heeft me verder gebracht:)

 

From → all

12 reacties
  1. Ik kan het geloven dat jij er van genoot, wij doen dat al bij dit virtueel voorsmaakje!

  2. och wat zal je genoten hebben marja dat klinkt zo mooi hé

  3. eigenlijk is het met welke vorm van energie geven zo( in wezen net als met welke vorm van geloof ook) het komt allemaal uit dezelfde bron, alleen het ego geeft er een eigen naam aan:))

  4. je staat overal voor open en het lukt je ook nog, dat is wel tof aan je

  5. Mooie site. Toch blijft het merkwaardig dat zoveel mensen het buiten zichzelf zoeken.

  6. mooie foto en altijd heel aanstekelijke muziek

  7. Oefen ze Marja !

  8. Moet je het zien als een soort reiki ? energie doorgeven ,
    ben benieuwd wat je er mee gaat doen .
    Liefs

  9. Reis naar queros is een aanrader dan!

    Liefs Sabien

  10. prachtige foto, en een mooi instrument ook

  11. Lijkt me heel boeiend Marja, hoop er meer via jouw blog over te lezen. Ik zet nog even de mantra eronder aan, ik vind ‘m zo ontzettend mooi.
    Lieve groetjes

  12. klinkt mooi.
    veel succes hiermee.

Reacties zijn gesloten.

