Skip to content

Wollen korset

21 augustus 2011

Ik droomde vannacht over een man die mij beschermde en mij een soort van wollen korset gaf, die hij mij zelf om deed.
Ik kreeg ook een naam door – namelijk Karel van Huffelen. Ik kende deze man en zijn adviezen hebben mij altijd verder gebracht. Vooral toen ik zelf een boek wilde schrijven. Ze waren zo liefdevol. Karel overleed in een busongeluk met hem vijf anderen toen zij in een bus reden in Peru.
Al weer Inca’s denk ik dan. Alweer roept die stem naar Zuid Amerika.
En het komt nog dichter bij als het zang duo – to be – die ik regelmatig heb mee gemaakt ( ik heb er zelfs een cd van in huis), meedoet aan de holland got talent programma. Paul en Carla waren ook bij dat ongeluk in Peru betrokken.

Waarom ik een wollen korset nodig heb weet ik niet, maar wel is het zo dat ik gisteren in Havelte weer last had van maag, buik en rug. Die weer spontaan verdween toen ik onderweg was naar huis toe. Het is nu al de tweede keer dat ik die pijn tegen kwam in deze plaats, die volgens mij niet een echte pijn is, maar een energetische pijn, omdat ik iets voel dat bij een ander thuis hoort of dat bij de plaats hoort.
Het is me nog niet helemaal duidelijk – maar alleen het intikken van de naam van die mij deze wollen korset aanbied, geeft al zo veel informatie.

From → all, avontuur

11 reacties
  1. twee prachtige vrouwenstemmen:))

  2. verborgen boodschappen alom

  3. nog nooit van gehoord of gezien, maar slecht kan dat niet zijn….

  4. de tijd brengt raad, kruidje!

    en wie weet ..

    jou zelfs naar peru? 😀

  5. zo’n wollen korset beschermt je in ieder geval.

  6. let maar goed op Kruidje..

  7. hey een wollen korset. wol houdt je warm. helpt tegen pijnen. korset is misschien om iets in balans or recht te houden. Wol isoleert ook. Vergeet ook niet dat in HAvelte veel is gebeurt. ook de plek van meeuwenveen heeft nogal wat historie met bombardementen in de 2e wereldoorlog. Heel havelte is daarvan vergeven. Daarnaast is het meeuwenveen ook in het nieuws geweest bij alberto stegeman omdat er een sekte heeft gezeten.. Daarnaast denk ik ook dat je, net als ik, last had van de energieen van bepaalde dingen.
    en trouwens bij de inca’s werd wol heel veel gebruikt in de vorm van apalcawol 😀

  8. Afsluiten voor pijn van een plek of van een ander is heel moeilijk om te doen maar wel essentieel. Ik wens je veel gezondheid toe Marja.

  9. Wat apart allemaal zeg , je zal er vast achter komen wat het allemaal betekend , maar gelukkig hoort de pijn dus niet bij jouw , en word je beschermd door het wollen korset .
    Liefs

  10. Bizar Marja, maar ik heb dit gedroomd vannacht. Ik moest mijn 2 armen omhoog doen en het werd over mijn hoofd aangrokken. Creme/beigekleurig. Het leek uit minusculeuze kleine ringetjes te bestaan maar was superzacht.

  11. Bijzonder hoe we in onze dromen dichterbij komen bij wat ons echt bezig houdt. Volgens mij komt de Machu Picchu inca trail al dichter in jouw buurt 🙂

Reacties zijn gesloten.

