Skip to content

Mijn droom

7 september 2011

mijn droom

 

Tjee ik heb zo’n apparte droom gehad. Ik moest vechten en ging dood, ik moest vechten en ik overwon, maar dat was niet de bedoeling, ik had dood moeten gaan. Steeds weer was ik in gevecht verwikkeld en steeds was de uitkomst anders.
IK merk dat ik hierin voel dat het strijdlustige heel belangrijk voor me is geweest en dat ik er in dit leven er anders mee om ga.
Toch zit het strijdbare er nog wel in alsof het toch moeilijk is de strijdbij te begraven.
Ik zoek andere wegen om er mee om te gaan.

Het vreemde is om te ontdekken dat ik dood had moeten zijn, en dat ik hierdoor de tijd veranderde.

From → persoonlijk

5 reacties
  1. gek hoe dromen in elkaar steken marja,
    schrijf hem op, misschien geeft hij later inzicht:-)

  2. Mooi als je droom zo helder is.
    Dikke knuffel

  3. de tijd herstelt zichzelf altijd weer, daar kun je niet mee manipuleren:))

  4. Ik pluis mijn dromen niet zo uit, neem ze maar zoals ze zijn…

  5. Jeetje, wij zaten gisteren ‘final destination’ te kijken, precies jouw verhaal..

Reacties zijn gesloten.

