Skip to content

Wat zegt je naam

15 september 2011

Wat heeft mijn naam te vertellen – een van de applicaties van  Facebook – meestal denk ik van het zal wel, maar deze keer vind ik het wel heel treffend en wil het met jullie delen. Je kan dit hier – tenminste als je een facebookaccount hebt ook doen – http://apps.facebook.com/hidden_name/

HIer even in het kort in Nederlands wat er beschreven is:

Je bent mentaal goed bezig en houd van nieuwe uitdagingen en onderzoeken. Hierin denk je steeds aan de positieve mogelijkheden. Door het integreren van al je kennis heb je veel wijsheid en als je die naar buiten brengt zorg er dan voor dat je ze zorgvuldig afweegt.
Soms heb je stilte en meditatie nodig om weer bij jezelf te komen, want het leven neemt je mee. Dit is niet dat je een einzelganger bent, maar dat je die momenten nodig hebt om weer bij te tanken.

Dear MARJA, your profile number is 7 based on below formula :

M + A + R + J + A

4 + 1 + 9 + 1 + 1 = 16

1 + 6 = 7

You have excellent mental capabilities. An educator, researcher, and one to uncover life\’s mysteries, you use your mind to think through all possible options. You gather knowledge from all sources. You can do well in scientific pursuits, religion, writing, technical work, and legal fields. It is important that you be discriminating, gather facts and weigh them carefully before presenting them to others. You need time to yourself, to meditate, and be in silence, as this helps to reenergize you. Others may see you as a loner, but to you, it is your way to relax and stay focused on those matters that weigh on your mind.
From → avontuur, ontmoeting

6 reacties
  1. Ook ik leer hier elke dag bij, bedankt Marja!

  2. weer intressant om te weten :o)
    een fijne vrijdag en voor straks een leuk weekend

  3. Klopt echt wel he ! leuk hoor .
    Een fijne dag .

  4. Ja sinds ik met de cursus bezig ben ,kan ik dingen veel beter plaatsen,over mezelf en hoe ik met anderen omga .
    Je kijkt op een heel andere manier naar het leven ,en probeert het oordelen los te laten ,want juist die oordelen over de ander zijn mijn lessen .
    En het samen doen met mensen waar je van houd maakt het heel bijzonder ,want niet wil zeggen dat ik me niet verdrietig voel soms ,en me machteloos voel door de vele pijn in mijn lichaam ,maar ik kan het beter een plaats geven .
    mijn favoriete les die staat voor mijn neus hier hi .
    Ik ondervind uitsluitend de gevolgen van mijn gedachten, en als ik me daar van bewust ben geef ik het over ,en begin weer opnieuw xxxxxxxknuffffff van mij xxxxxxxxx

  5. Ollie leert elke dag bij ! Bedankt voor de uitleg Marja !

  6. Wat een prachtige kleuren op dat plaatje ,en leuk is dat he als je je zelf daarin herkent .
    De herfst betekent ook weer bezinning ,zus heeft opleiding gedaan voor coach cursus in wonderen met vriendinnen, en er zijn al aanmeldingen voor een tweede groep .
    na een zomer willen mensen weer meer bewust zien waar het om gaat ,is altijd zo in de herfst ,zeker uitgerust hihi
    onze groep start ook weer ,ben ik ook blij om ,is toch fijn om samen zoiets te doen xxxxxxxxknuffie van mij xxxxxxxxx

Reacties zijn gesloten.

