Skip to content

Mijn pad

24 september 2011

Er is veel tumult – ook over het pad wat ik moet gaan..
IK heb er invloed op, maar besef dat wat ik wens er voor zorgt dat ik niet alleen anders in het leven sta, maar ook dat dit gevolgen heeft voor de vriendschappen die ik heb.
Of ik dat wil? Ach de tijd zal het leren – het pad wordt langzamerhand wel zichtbaar.
Maar ik merk dat de keuzes die ik heb grote gevolgen hebben.

Wat er zichtbaar is … mmm daar kom ik later op terug.

From → persoonlijk

4 reacties
  1. Jij weet als geen ander dat je je hart en intuïtie moet volgen ,
    Fijne zonnige dag Marja ,
    liefs

  2. Helemaal alleen hoeft toch niet?
    Heel veel succes met wat er allemaal gaat gebeuren Marja

  3. jou kennende ben ik wel van overtuigd dat je de juiste keuzes maakt

  4. Doet me altijd een beetje denken aan de ‘treinreis van het leven’… vrienden stappen in, blijven soms maar 1 of 2 stations bij je zitten, soms wat langer en sommige maken de reis met je tot aan het eindpunt; ik blijf het nog altijd een ‘lastig’ iets vinden hoor Marja al blijf ik het ‘reizen’ spannend en inspirerend vinden 🙂

Reacties zijn gesloten.

