Skip to content

transformatie-schild

25 september 2011

Ik vind het heerlijk om met fotoshop te werken en de afgelopen 15 jaar zijn er zoveel verschillende schilderijen ontworpen – daar moet ik echt iets mee doen. Ik maak al voor mensen hun persoonlijke schild. Het helpt mensen meer bij hun eigen energie te plaatsen en het werkt ook nog.
Wat is niet byzonder om een eigen schilderij in de woonkamer te hebben hangen. Het is zo fijn om te doen.
Hier op www.transformatie-schild.com staan ze.

En je kan bij mij zelfs een kaartje trekken!!

http://www.marjahoefsmit.nl/transformatie-schild/affirmatie.htm

9 reacties
  1. Zal daar eens over nalezen , lijkt me interessant voor het manuscript van mijn tweede boek !

  2. christiene permalink

    Ha marja,dan ziet het er bij jou kleurrijk uit
    en zeker mooi werk van eigen hand.
    Groetjes Christiene.

  3. mooi vrouwke kruid

  4. heel mooi, ik kijk en kijk en het lijkt telkens net een beetje anders

  5. heel mooi gedaan zeg echt heel goed zo wat zijn de kleuren ook prachtig echt heel goed gedaan dat is een dikke 10 waard is soms kicken van je eigen kunst te maken
    groetjes antony

  6. Fantastisch Marja, dat je al zo goed met je nieuwe tool overweg kan en het zelfs aanwenden kan om die knappe gave van jou te versterken!

  7. Mooi, dat je dit met ons deelt, dat brengt ook een stuk transformatie!

  8. werk je dan met de filters of teken je het zelf zo?

Reacties zijn gesloten.

