Skip to content

Nog meer affirmatiekaartjes

26 september 2011

Op zoek naar affirmatiekaartjes voor mijn radiouitzending van maandagavond kwam ik op een site terecht waar affirmatiekaartjes staat en ik klikte er een aan. Ik zag dus dat het mijn afbeeldingen waren en ook mijn teksten.
Ongelooflijk om dit zo te ontdekken. Naast die affirmatiekaartjes bij transformatie-schild – heb ik het al jaren bij www.ayourtha.com staan. Een paar jaar geleden had ik toestemming gegeven om mijn kaartjes te gebruiken en ik was toen de link kwijt geraakt.
Nu met het zoeken van affirmatiekaartjes kwam ik plots mijn eigen kaartjes weer tegen – lol. Het was wel een hele aparte verrassing…

Hier kwam ik ze tegen http://www.orakels.org/php/?m=wo_affirmation

 

 

 

From → affirmatie

7 reacties
  1. een fijne woensdag

  2. ooit heb ik zelfgemaakte foto’ van mij teruggevonden op een japanse site.
    dus kan ik goed begrijpen hoe je je voelde.

  3. Heerlijk moet het zijn om je eigen werk zo onverwacht terug te vinden op het net!

  4. Ze zien er prachtig uit, nu nog mijn boodschap begrijpen.

  5. Wat een mooie kaartjes Marja , wist niet dat je die had gemaakt , vind ze prachtig .
    Zie nu ook pas deze log .
    Fijne dag

  6. en ze zijn prachtig….een goed begin is half gewonnen zeggen ze dan!

  7. Ah wat een wondere wereld hebben wij toch geschapen!
    Zoals mijn vriendin CSI Miami in azie die mett haar site thesecretgardenisalwaysthere.punt.nl die me kortgeleden vertelde over de CENTRAL SPIRITUAL INTELLIGENCE dat zijn geheime leger van de goddelijke machten bestuurt.
    dat is een CSI waar veel mensen niet op gerekend hebben Lol.
    Was leuk om er gister weer bij te zijn, soms moet ik kiezen of ik de avond bij mijn vriend op de woldenhof zal verbrengen of wat anders doe, maar in mijn hart is de keuze al gemaakt!
    zo dan trek ik nog effe een kaartje.
    haha luisterde gister nog effe naar Freddy Aguilera op you tube en dan denk ik even aan de Philipijnen, hij zit me nog in mijn kop.

Reacties zijn gesloten.

